اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرهادی از رسانه‌ها و مسئولان دعوت کرد

لزوم فرهنگ‌سازی برای اجرای شایسته طرح اکرام ایتام در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از رسانه‌ها و مسئولان این استان دعوت کرد تا در راستای فرهنگ‌سازی برای اجرای شایسته طرح اکرام ایتام قدم بردارند.

لزوم فرهنگ‌سازی برای اجرای شایسته طرح اکرام ایتام در کهگیلویه و بویراحمد

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که 33 هزار و 753 خانوار زیر پوشش حمایت کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند، اظهار کرد: کمیته امداد استان خدمت‌رسانی به 94 هزار و 938 مددجو را بر عهده دارد.

وی ابراز کرد: از این جامعه آماری تعداد 11 هزار و 710 دانش آموز و چهار هزار و 110 دانشجو بوده که خدمات فرهنگی مختلفی در حمایت از این تعداد دانش‌آموز و دانشجو به آن‌ها ارائه می‌شود.

فرهادی تعداد ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان را هشت هزار و 150 نفر عنوان و تصریح کرد: از این تعداد چهار هزار و 61 نفر دارای شرایط طرح اکرام کمیته امداد هستند و حامیان خارج و داخل استانی این ایتام را حمایت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که تعداد چهار هزار و 418 حامی سرپرستی این تعداد از ایتام را برعهده دارند، بیان داشت: تعداد یک هزار و 59 نفر از حامیان درون استانی و سه هزار و 359 نفر خارج از استان هستند.

فرهادی با اشاره به هفته اکرام و ایتام همزمان با میلاد امام حسن مجتبی اظهار داشت: باید از ابعاد مختلف زندگی امامان درس بگیریم و آن‌ها را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان پر رنگ‌تر از همیشه اجرا می‌شود، گفت: از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد، اکرام ایتام و اطعام نیازمندان است.

مدیرکل کمیته امداد استان از آمادگی کمیته امداد برای جمع‌آوری نذورات و زکات فطریه و همچنین کفارات عمد و غیرعمد خبر داد و گفت: از همه مسئولان می‌خواهیم که در راستای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های کمیته امداد در کمک به نیازمندان ما را یاری کنند.

وی یکی از برنامه‌های کمیته امداد را طرح مفتاح‌الجنه عنوان کرد و گفت: امید است با مساعدت بیشتر مسئولان در اجرای بهتر این طرح و هم‌نشینی با ایتام و نیازمندان گام مؤثری در راه رفع مشکلات مددجویان برداریم.

فرهادی در پایان ماه رمضان را بهترین فرصت به منظور جذب حامی برای ایتام برشمرد و از مردم نیکوکار و نوعدوست دعوت کرد تا در جهت حمایت از ایتام و بر عهده گرفتن سرپرستی ایتام تحت حمایت کمیته امداد را یاری کنند.

انتهای پیام/82009/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول