اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول طرح اکرام و ایتام کمیته امداد مازندران خبر داد

راه‌اندازی پایگاه‌های اکرام ایتام در میدان‌های اصلی مازندران

مسئول طرح اکرام و ایتام کمیته امداد مازندران از راه‌اندازی پایگاه‌های ثابت در میادین شهرها، مساجد، تکایا و پایگاه‌های مقاومت بسیج، برای جمع‌آوری هدایا، نذورات، ثبت‌نام از خیران برای طرح اکرام ایتام در استان خبر داد.

راه‌اندازی پایگاه‌های اکرام ایتام در میدان‌های اصلی مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رسول محسنی صبح امروز در جمع خبرنگاران در نشستی خبری با اشاره به فرارسیدن هفته اکرام و ایتام اظهار داشت: در هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد آماده دریافت کمک‌ها، نذورات خیران و مومنان برای کمک به نیازمندان است.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی است که خداوند برای توجه بیشتر به نیازمندان، برای روزه‌داران، افراد خیر و متمکن فراهم کرده است، افزود: کمیته امداد امام خمینی استان مازندران در طول ماه مبارک رمضان به ویژه در هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام از 15 ماه مبارک رمضان تا 21 رمضان سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) که روز فراخوانی طرح اکرام ایتام نامگذاری شده است با راه‌اندازی پایگاه‌های ثابت در میادین شهرها، حضور در مساجد، تکایا و پایگاه‌های مقاومت بسیج، اقدام به جمع‌آوری هدایا و نذورات مومنین و ثبت‌نام از خیران برای طرح اکرام می‌کند.

مسئول طرح اکرام امداد مازندران بیان داشت: در حال حاضر 5هزار و 500 نفر از فرزندان ایتام مددجوی این نهاد در استان هستند، ادامه داد: 26 هزار نفر از حامیان و خیران از آنها حمایت مالی می‌کنند.

محسنی خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکاران برای شرکت در این طرح خداپسندانه می‌توانند با قبول تعهد و حمایت از یک یا چند یتیم، حمایت مالی از این فرزندان را به عهده بگیرند.

وی با اعلام اینکه داوطلبان برای شرکت در طرح اکرام ایتام می‌توانند به دفاتر کمیته امداد سراسر استان و یا پایگاه‌های ثبت‌نام مراجعه و یا با شماره تلفن 3243545-0151 تماس بگیرند، گفت: مردم خیر و نیکوکار استان وجوهات نقدی، نذورات خود را برای مصرف خانواده‌های نیازمند و ایتام به شماره 5000500034 بانک ملت شعبه معلم ساری به نام واحد اکرام ایتام مازندران واریز کنند.

انتهای پیام/86003/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول