اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان خبر داد

کمک 3.7 میلیارد تومانی حامیان به ایتام کردستانی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان از کمک 3 میلیارد و 700 میلیون تومانی حامیان به ایتام زیرپوشش این نهاد خبر داد.

کمک 3.7 میلیارد تومانی حامیان به ایتام کردستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، هیوا رحیمی پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با حامیان ایتام در سنندج اظهار کرد: میزان کمک‌های حامیان در سه ماه نخست سال‌جاری 7 میلیون تومان بوده است.

وی از برنامه‌ریزی این نهاد در راستای جذب 6 هزار حامی بومی و غیربومی تا پایان سال‌جاری برای ایتام زیرپوشش خبر داد و گفت: اعزام تیم‌های حامی‌یاب به استان‌های دیگر از جمله برنامه‌های این نهاد در راستای تحقق این مهم است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان با اشاره به نحوه هزینه‌کرد کمک‌های حامیان برای ایتام زیرپوشش اضافه کرد: کمک‌های حامیان در سرفصل‌های مختلفی مانند ساخت و بهسازی مسکن، کمک هزینه تحصیلی، خرید جهیزیه، کمک هزینه درمانی و غیره هزینه می‌شود.

رحیمی با بیان اینکه کمیته امداد هیچ دخل و تصرفی در مبالغ پرداختی حامیان برای ایتام ندارد، گفت: تنها رسالت کمیته امداد نظارت دقیق بر نحوه مدیریت درست هزینه‌کرد این کمک‌ها است.

وی در پایان از ساخت 110 واحد مسکونی برای ایتام زیرپوشش در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: توسعه شبکه‌های اجتماعی به منظور جذب حمایت‌های مردمی با هدف رفع مشکلات مختلف ایتام از مهم‌ترین اهداف این نهاد است.

اطلاع‌رسانی در مورد میزان کمک‌های حامیان به ایتام و نحوه هزینه‌کرد آنها، ایجاد پل ارتباطی مستقیم و امکان دیدار چهره به چهره برخی از حامیان با ایتام، اطلاع‌رسانی در زمینه دلایل متمرکز کردن حساب‌ها و تأثیرات مثبت آن، استفاده از ظرفیت حامیان در برنامه‌های مختلف و تلاش در راستای توسعه شبکه‌های اجتماعی با اطلاع‌رسانی به ویژه با استفاده از ظرفیت صدا و سیما از جمله پیشنهادات و خواسته‌های حامیان حاضر در این جلسه بود.

انتهای پیام/79002/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول