اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رمضان سال گذشته صورت گرفت

حمایت 3 هزار حامی از ایتام فارس

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان فارس گفت: در ماه رمضان سال گذشته سه هزار و 351 حامی چهار هزار و 174 یتیم را زیر پوشش خود قرار داده‌اند.

حمایت 3 هزار حامی از ایتام فارس

عباس شکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: از شب نوزدهم ماه مبارک رمضان سال جاری تا پایان لیالی قدر به طور میانگین هر شب یک‌هزار نفر از ایتام، میهمان سفره حامیان و خیران می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: مردم نوع‌دوست استان فارس می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را برای خانواده‌های نیازمند به دفاتر کمیته امداد پرداخت کنند.

این مسئول تصریح کرد: در راستای اجرای طرح «مفتاح‌الجنه» در ماه مبارک رمضان سال گذشته 9 هزار و 604 خانواده زیر پوشش کمیته امداد از سوی خیران مورد بازدید قرار گرفتند که 2 میلیارد و 574 میلیون و 898 هزار و 770 ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی به آنان اهدا شد.

شکری بیان داشت: در اجرای طرح «محسنین» 166 حامی 222 خانوار نیازمند را مورد حمایت قرار داده و در طرح «رحمت» نیز در ماه مبارک رمضان سال گذشته، 20 زندانی جرائم غیرعمد با پرداخت 914 میلیون و 400 هزار ریال از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده باز گشتند.

وی اضافه کرد: در همین ماه 3 هزار و 63 حامی جذب و 3 هزار و 351 حامی بیش از 4 هزار و 174 یتیم را زیر پوشش خود قرار داده‌اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد فارس اذعان داشت: در طرح «کوثر» ویژه دختران در آستانه ازدواج، 76 میلیون و 200 هزار ریال و در طرح «شفا» 12 میلیون ریال از سوی خیران پرداخت شده است.

انتهای پیام/‌2448/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول