اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان مرکزی

طرح اکرام ایتام برای حمایت از 3800 یتیم به اجرا در می‌آید

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی گفت: طرح اکرام ایتام برای حمایت از سه هزار و 800 یتیم این استان در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

طرح اکرام ایتام برای حمایت از 3800 یتیم به اجرا در می‌آید

محسن ولیئی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: طرح اکرام برنامه‌ای انسان دوستانه است که برای یاری و حمایت کودکان بی‌سرپرست طراحی شده و به اجرا درآمده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر سه هزار و 800 یتیم در استان وجود دارد که تحت حمایت حامی قرار دارند و تلاش داریم تعداد حامیان یتیمان را افزایش دهیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی  ادامه داد: در ماه مبارک رمضان با بهره‌گیری از سیره عملی امیرالمومنین علی(ع) و ائمه اطهار(ع) طرح اکرام ایتام توسط این نهاد به اجرا در می‌آید که طی آن خیران نیکوکار می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌ها آمادگی خود را برای حمایت از یتیمان اعلام کنند.

ولیئی گفت: بر اساس این طرح هر فرد حقیقی یا حقوقی می‌تواند کفالت مادی و معنوی یک یا چند نفر از ایتام واجد شرایط، فرزندان یتیم بی‌سرپرست دختر (تازمان ازدواج) و پسر (زیر 18 سال سن) را بر عهده بگیرد.

وی افزود: در این طرح حامی با تقبل حمایت مادی و معنوی یک یا چند فرزند یتیم، ماهیانه حداقل 200.000 ریال را به مدت حداقل یک سال به شماره حساب اعلامی برای واریز به حساب یتیم تحت حمایت مورد نظر واریز می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی تاکید کرد: طرح اکرام ایتام از جمله طرح‌های خداپسندانه در کمک به یتیمان تحت حمایت است که با انجام این طرح  نیازهای افراد یتیم زیر پوشش رفع می‌شود.

ولیئی همچنین از افتتاح نمایشگاه بزرگ رمضان با بیش از 50 غرفه برای عرضه دستاوردهای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه از 14 تا 21 رمضان در دبیرستان امام علی(ع) اراک گشایش می‌یابد.

انتهای پیام/87005/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول