اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان خبر داد

بهره‌برداری از پروژه بهسازی 62 کیلومتر راه در کردستان

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از بهره‌برداری از پروژه بهسازی، ایمن‌سازی و آسفالت 62 کیلومتر از راه‌ها همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهور به استان خبر داد.

بهره‌برداری از پروژه بهسازی 62 کیلومتر راه در کردستان

محمدصادق وجدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: به منظور اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر 82 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد از حمل و نقل و مسافرت‌ها در استان کردستان به دلیل نبود حمل نقل ریلی و دریایی و کم رنگ بودن حمل نقل هوایی از طریق زمین و جاده‌ها صورت می‌گیرد، افزود: حفظ و نگهداری جاده‌ها و راه‌های موجود در کنار ساخت و ایجاد راه‌های جدید در سطح استان  از مهم‌ترین اولویت اداره راهسازی استان است.

به گفته وی، اداره‌کل راه و شهرسازی استان انجام فعالیت‌های مرتبط با نگهداری راه‌ها را به منظور ارتقای ایمنی و تسهیل تردد و رضایت‌مندی استفاده‌کنند‌گان در اولویت‌ کار خود قرار داده و در این راستا برنامه‌های مستمری را اجرا می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان همچنین از بهره‌برداری پروژه احداث 12 کیلومتر راه بین شهری و روستایی با صرف اعتباری بالغ بر50 میلیارد ریال اعتبار در این سفر خبر داد و افزود: فاز اول کمربندی آبیدر سنندج به طول 1/3 کیلومتر و با صرف اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های است که امروز و فردا در سفر معاون اول رئیس جمهور به استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان در ادامه از اجرای پروژه تقاطع کوسه‌هجیج سنندج به عنوان دیگر پروژه در دست اجرای این اداره‌کل در استان نام برد و گفت: این پروژه نیز با پیشرفت بسیار خوبی در حال انجام است و ظرف یکی دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

گفتنی است، معاون اول رئیس جمهور بعد از ظهر امروز به منظور بهره‌برداری از چندین پروژه عمرانی و بهداشتی وارد کردستان می‌شود.

انتهای پیام/79002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول