اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری خاکعلی مطرح کرد

وضعیت نامناسب جاده مگسال

سرپرست شهرداری خاکعلی با اشاره به وضعیت نامناسب جاده مگسال گفت: این جاده راه مواصلاتی و ترانزیتی شهرستان‌های آبیک، البرز و بویین‌ زهرا است.

وضعیت نامناسب جاده مگسال

داوود موسی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: متأسفانه اوقافی بودن اراضی شهر خاکعلی سبب شده سرمایه‌گذاران تمایلی برای سرمایه‌گذاری در این شهر نداشته باشند گرچه فضا و بستر لازم برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این شهر وجود دارد.

وی افزود: رفع اوقافی بودن اراضی شهر خاکعلی یکی از دغدغه‌ها و خواسته‌های مردم است که مطلوب است مسئولان استانی تدابیر لازم را برای رفع مشکل موجود بی‌اندیشند.

این مسئول ادامه داد: متأسفانه اوقافی بودن اراضی شهر خاکعلی، مردم را برای ساخت و ساز و دریافت تسهیلات بانکی مسکن با مشکل مواجه کرده است.

وضعیت نامناسب جاده مگسال

موسی‌زاده با اشاره به وضعیت نامناسب جاده مگسال خاطرنشان کرد: این جاده راه مواصلاتی و ترانزیتی شهرستان‌های آبیک، البرز و بویین‌ زهرا است که متأسفانه به دلیل داشتن وضعیت نامناسب و نداشتن شانه خاکی، شاهد تصادفات زیادی در این مسیر هستیم.

وی اضافه کرد: متأسفانه سالانه شاهد کشته شدن هم‌وطنانمان در این مسیر هستیم.

این مسئول ادامه داد: سال گذشته از سوی مسئولان راه و شهرسازی چهار میلیارد ریال اعتبار برای جاده مگسال در نظر گرفته شده بود که اجرایی نشد.

سرپرست شهرداری خاکعلی تصریح کرد: شهرداری خاکعلی با کمبود نقدینگی، اعتبار و درآمد مواجه است گرچه از سوی دفتر امور شهری استانداری قزوین از ارزش افزوده، اعتبار به شهرداری اختصاص می‌یابد.

موسی‌زاده بر وجود پرسنل متخصص در شهرداری خاکعلی تأکید و خاطرنشان کرد: نیروی شهرسازی جذب شده ولی به نیروی متخصص عمران هم نیاز داریم.

وی بیان کرد: روند اجرای مناقصات، پروژه‌های عمرانی و آسفالت، جدول، زیباسازی و تأسیسات شهری را با نشست با شورای شهر خاکعلی در دستور کار قرار داده‌ایم.

این مسئول اذعان داشت: پیگیر راه‌اندازی دانشگاه علمی و کاربردی در شهر خاکعلی هستیم که مسئولان شهرستان آبیک هم استقبال کرده‌اند؛ این در حالی است که در این زمینه با مسئولان دانشگاه علمی و کاربردی شهرستان البرز رایزنی شده که با تهیه ساختمان استیجاری، مهر ماه امسال دانشجو جذب می‌‌شود.

سرپرست شهرداری خاکعلی بر مشارکت مردمی با مسئولان شهری در زمینه ارتقای سطح فرهنگی این شهر تأکید کرد.

موسی‌زاده یادآور شد: احداث CNG، کارخانه ماسه‌شویی و آسفالت در شهر خاکعلی نیز در حال پیگیری است.

انتهای پیام/77006/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول