اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه در بازدید از چاروسا مطرح کرد

قول مساعد برای پیگیری و رفع مشکلات جاده‌های روستایی در بخش چاروسا

فرماندار کهگیلویه در بازدید از مناطق بخش چاروسا گفت: مشکلات جاده‌های روستایی در بخش چاروسا به صورت ویژه در دستورکار قرار خواهد گرفت و نسبت به رفع این مشکلات اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

قول مساعد برای پیگیری و رفع مشکلات جاده‌های روستایی در بخش چاروسا

ابراهیم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه یکی از مشکلات افت ولتاژ برق در این منطقه بخش چاروسا را وجود اشکال در اتوبوستر مسیر دهدشت به چاروسا دانست و اظهار داشت: در جلسه‌ای با حضور مدیران شرکت‌های خدمات رسان شرکت توزیع نیروی برق موظف به تعمیر خطوط انتقال، نصب یکدستگاه ترانسفورماتور و ایجاد شبکه فشار ضعیف در شهر قلعه‌رئیسی شده است.

فرماندار کهگیلویه جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز آب و برق را ضروری دانست و اذعان داشت: شرکت‌های خدمات‌رسان در این حوزه در زمینه مصرف بهینه برق فرهنگ‌سازی کنند.

مقام ارشد اجرایی کهگیویه، احداث جاده دهدشت- پاتاوه و بیرون ماندن هشت کیلومتر از فیبر نوری را از عوامل قطع ارتباط خطوط مخابرات در بخش‌های چاروسا و دیشموک برشمرد و اضافه کرد: پروسه طولانی مدت پروژه ، قطع عمدی فیبر نوری، سرقت سایت‌های مخابراتی و حفاری غیرمجاز در طول مسیر فیبر نوری باعث افت ولتاژ برق در این مناطق شده است.

جعفری با بیان اینکه دو محل برای احداث سایت همراه اول در در نظر گرفته شده است اذعان داشت: تا نیمه اول شهریور کار راه‌اندازی این سایت‌ها از سوی مخابرات آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: شرکت مخابرات موظف شد نسبت به  امکان‌سنجی برای روش‌های جایگزین فیبر نوری در مواقع اضطرار از جمله ارسال سیگنال‌های رادیویی از دکل کوه سیاه اقدامات لازم را انجام دهد.

فرماندار کهگیلویه با اذعان به قطع بودن 61 درصد از تلفن‌های ثابت بخش چاروسا به علت بدهی به مخابرات خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مسئولان بخش در زمینه استفاده از خطوط ثابت تلفن به لحاظ ارزان بودن فرهنگ‌سازی کنند.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در خصوص پیگیری جدی مشکلات جاده‌های روستایی بخش چاروسا قول مساعد داد و گفت: جاده‌های روستاهای آب‌نمک، برداسون، آب‌چندار و جاده برمکوه به صورت ویژه پیگیری خواهد شد. 

جعفری همچنین از لکه‌گیری و رفع چاله‌های مسیر دهدشت - دیشموک در آینده‌ای نزدیک خبر داد. 

رئیس کمیته حفاظت منابع آب کهگیلویه با اشاره به افت منابع آب در برخی مناطق تصریح کرد: استفاده ناصحیح از آب شرب، فرسودگی خطوط انتقال آب باعث قطعی آب در این مناطق بوده است.

جعفری، تأمین آب در منطقه امامزاده محمود و روستای بی‌بی صیدون در بخش چاروسا را نیاز اساسی دانست و گفت: با نصب یک دستگاه پمپاژ مشکل آب این مناطق مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/82016/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول