اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده‌ای نزدیک صورت خواهد گرفت

بهره‌برداری از فاز دوم پروژه اتصال جاده ساحلی به بلوار کردستان

معاون فنی وعمرانی شهرداری سنندج از اتمام فاز دوم پروژه اتصال جاه ساحلی به بلوار کردستان در آینده‌ای نزدیک و با اعتباری 5.3 میلیارد تومانی خبر داد.

بهره‌برداری از فاز دوم پروژه اتصال جاده ساحلی به بلوار کردستان

محمدصدیق فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، پیرامون اقدامات انجام شده در اتصال جاده ساحلی به بلوار کردستان به عملیات صورت گرفته در فاز نخست اشاره کرد.

وی اظهار کرد: فاز نخست این طرح با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان سال گذشته انجام که طی آن جاده ساحلی این شهر به بیمارستان توحید متصل شد.

معاون فنی وعمرانی شهرداری سنندج در خصوص فاز دوم اجرای طرح، اظهار کرد: طی سه ماهه نخست سال جاری اقداماتی نظیر خاک‌برداری به میزان 22 هزار متر مکعب، اجرای راکفیل به طول 13 هزار متر مکعب و 4 هزار و 500 متر مکعب دیوار چینی بطول 600 متر در فاز دوم اتصال جاده ساحلی به بلوار کردستان انجام گرفته است.

فتحی با بیان در حال اجرا بودن فاز دوم پروژه اظهار کرد: این طرح از پل جانبازان تا پل توحید را در بر خواهد گرفت که تاکنون 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه به زودی روسازی بخشی از مسیر برگشت شامل اساس و زیر اساس و آسفالت فاز دوم طرح انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: اتمام فاز دوم این پروژه 5.3 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گفته این مسئول با بهره برداری از این طرح، کاهش ترافیک خیابان‌های مجاور بلوار کردستان و هدایت آن به بلوار کردستان به منظور دسترسی آسان و روان سازی ترافیک بلوار کردستان، بلوار مستضعفین و میدان 12 فروردین انجام خواهد شد.

معاون فنی وعمرانی شهرداری سنندج افزود: کاهش بار ترافیکی خیابان پاسداران و خیابان جانبازان در راستای دسترسی به شهرک بهاران و گریزه، امکان دسترسی آسان به میدان تره‌بار و ترمینال بزرگ تهران و امکان دسترسی سریع به بیمارستان توحید، بویژه برای خودروهای امدادی از دیگر مزایای اجرای این پروژه خواهد بود.

فتحی در خصوص موانع اجرای طرح، عدم اجرای لوله ضلع جنوبی کانال هدایت آب و فاضلاب و همچنین عدم پوشش کامل کانال هدایت آب و فاضلاب را از مهم‌ترین این موانع برشمرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با رفع معارض ملکی و تاسیساتی در آینده نزدیک، شاهد بهره‌برداری از این طرح باشیم و گام بلندی در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان، برداشته شود.

انتهای پیام/79012/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول