اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم تاکید کرد

برخورد قاطع با متخلفان بازار در شهرستان جم

فرماندار جم بر لزوم برخورد قاطع با متخلفان بازار در شهرستان جم تاکید کرد.

برخورد قاطع با متخلفان بازار در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالرسول زارع شب گذشته در جلسه کمیسیون تنظیم بازار شهرستان جم ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات در این ماه پرخیر برکت از متولیان برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت در شهرستان تقدیر تشکر کرد.

فرماندار جم افزود: نمایشگاه طرح ضیافت در شهرستان جم با استقبال چشمگیر شهروندان عزیز همراه بود و مردم برای تهیه مواد ضروری مورد نیاز خود در این ماه مبارک هیچ گونه مشکلی نداشته‌اند و اقلام اساسی مردم نیز در این نمایشگاه با قیمت مناسب عرضه شده است.

زارع اضافه کرد: با توجه به استقبال مردم از برگزاری نمایشگاه و برپایی مداوم آن در شهرستان در نظر داریم با توجه به نیازهای مردم در دهه آخر ماه مبارک رمضان نمایشگاهی متناسب با نیاز های مردم در شهرستان برگزار کنیم تا مردم بتوانند اقلام ضروری خود را تامین کنند.

فرماندار جم خطاب به متولیان امر نظارت در شهرستان جم خاطر نشان کرد: نظارت ویژه و دقیق بر روند قیمت‌گذاری و فروش بر بازار شهرستان داشته باشید تا اجناس اساسی و ضروری مردم با پایین‌ترین قیمت در اختیار مردم قرار گیرد.

وی از برخورد قاطع با متخلفان بازار در شهرستان خبر داد و افزود: با افرادی که قصد سود جویی و گرانفروشی را دارند برخورد قاطع انجام می‌دهیم.

زارع با بیان اینکه نمایشگاه اقلام ضروری مردم در دهه سوم ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود گفت: امیدوار هستیم بتوانیم مشکلات مردم را کاهش دهیم.

انتهای پیام/2451/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول