اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای تنظیم بازار انجام شد

راه‌اندازی همزمان 2 نمایشگاه عرضه مواد غذایی در شهرستان جم

2 نمایشگاه طرح ضیافت و عرضه مواد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان در شهر جم با حضور مسئولان و مردم افتتاح شد.

راه‌اندازی همزمان 2 نمایشگاه عرضه مواد غذایی در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جم عصر دوشنبه در آغاز این نمایشگاه اظهار داشت: توجه به بازار و تنظیم قیمت‌ها از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان شهرستان است و در این راستا از همه توان موجود استفاده می‌کنیم.

حسین اعتباری افزود: در شهرستان جم با همکاری فرماندار و سایر مسئولان نظارت بسیار خوبی بر بازار داریم و امیدوار هستیم رضایتمندی شهروندان را فراهم سازیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی این نمایشگاه بیان کرد: وظیفه خود می‌دانم که از اصناف و مجمع امور صنفی شهرستان جم که متصدی نمایشگاه طرح ضیافت هستند، تقدیر کنم.

اعتباری اضافه کرد: این نمایشگاه به منظور کنترل تنظیم بازار افتتاح شده؛ به گونه‌ای که مردم می‌توانند از آن سبد غذایی که برای ماه مبارک رمضان عرضه می‌شود، تهیه کنند.

وی ادامه داد: برخی اقلام اساسی مردم که در این نمایشگاه با قیمت مصوب عرضه می‌شود در سراسر کشور با قیمت واحد توزیع می‌شود.

این مسئول در پایان ابراز داشت: برای نخستین بار با همکاری کسبه‌ و بازاریان شهرستان جم،‌ همزمان دو نمایشگاه مواد غذایی در شهرستان جم به ‌مدت 10 روز در خدمت همشهریان است.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول