اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان جم خبر داد

برگزاری 100 ویژه‌برنامه فرهنگی دینی در شهرستان جم

فرمانده سپاه شهرستان جم از برگزاری 100 ویژه‌برنامه فرهنگی دینی در شهرها و روستاهای شهرستان جم خبر داد.

برگزاری 100 ویژه‌برنامه فرهنگی دینی در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، احمد رئیسی سه‌شنبه ‌شب در نشست مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: ترویج فرهنگ معنویت و ارزش‌های اسلامی امری لازم است و در این مسیر همه باید اهتمام ورزیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم با اشاره به فرا رسیدن ماه رمضان افزود: ماه مبارک رمضان با برکات و نعمات الهی، ذخایر درون انسان را از الطاف بیکران الهی غنی می‌سازد.

وی اضافه کرد: بدون تردید ماه رمضان ماه خودسازی است و این ماه با برکات فراوانی که دارد راه ایمان و تقوا را به انسان می‌آموزد.

رئیسی تصریح کرد: این ماه فرصتی است تا هر انسان در مقابل پروردگارش سر به خاک بگذارد و همراه با پشیمانی از اعمال گذشته خود، صدای توبه خود را به گوش آسمانیان برساند و دل شیطان را با این حرکت خود به درد آورد تا شاید در این ماه به سعادت و رستگاری دست یابد.

وی با اشاره به فرموده رسول خدا (ص) مبنی بر اینکه، در ماه مبارک رمضان درهای بهشت باز و درهای جهنم بسته و شیاطین در حبس هستند، گفت: این ماه بزرگ فرصتی است تا انسان از آن به خوبی استفاده کند.

رئیسی در ارتباط با کلاس‌های ماه مبارک رمضان، ابراز داشت: حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر ماه مبارک رمضان کلاس‌های متنوعی را برنامه‌ریزی کرده است و بر حضور تمامی کارکنان در این کلاس‌ها تأکید داریم.

فرمانده سپاه شهرستان جم در پایان از برگزاری 100 ویژه‌برنامه فرهنگی دینی در شهرستان جم خبر داد و افزود: این برنامه‌ها ویژه ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی شده که توسط بسیج و سپاه جم در شهرها و روستاهای این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول