اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی جم خبر داد

برگزاری 140 ویژه‌ برنامه قرآنی در شهرستان جم

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم از برگزاری 140 ویژه ‌برنامه قرآنی در شهرستان جم خبر داد.

برگزاری 140 ویژه‌ برنامه قرآنی در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام سید حسین سادات شامگاه جمعه در نشست مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: ترویج فرهنگ قرآنی و دینی در جامعه اهمیت زیادی دارد و به ویژه در ماه مبارک رمضان این امر اهمیت بیشتری دارد.

وی افزود: مردم این شهرستان همواره از برنامه‌های دینی و مذهبی استقبال می‌کنند و در برنامه‌های فرهنگی و دینی حضوری چشمگیر دارند.

رئیس تبلیغات اسلامی جم از برگزاری 140 ویژه‌ برنامه قرآنی در شهرستان جم خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها با کیفیت مطلوب در شهرها و روستاهای شهرستان جم برگزار شد.

مسئول روابط عمومی شهرک‌های مسکونی جم نیز از برگزاری برنامه‌های معنوی ماه مبارک رمضان با حضور چشمگیر مردم خبر داد.

محمد زمانی ابراز داشت: روزانه قرائت یک جزء قرآن در مساجد شهرک توحید همراه با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی،‌ مذهبی‎ باعث شده کارکنان شرکت پالایش گاز فجر جم و فرزندان آنان در این برنامه‌ها حضور پر رنگی داشته باشند.

وی اضافه کرد: برنامه‌های ماه مبارک رمضان و مجالس قرائت قرآن از نخستین روز ماه مبارک رمضان در مساجد شهرک توحید برپا شد و از همان ابتدا مورد استقبال وسیع کارکنان و خانواده‌های آنان قرار گرفت.

مسئول روابط عمومی شهرک‌های مسکونی جم گفت: امسال خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های به‌موقع، توانستیم برنامه‌های فرهنگی، مذهبی ویژه خانواده‌ها را در مساجد شهرک به‌موقع برگزار کنیم.

وی ابراز داشت: هر روز در مساجد شهرک (مسجد پیامبر اعظم (ص)و مسجد النبی(ص)) قرائت یک جزء کلام‌الله مجید به شیوه برگزاری در حرم امام رضا (ع) قبل از نماز مغرب و عشاء همراه با تفسیر قرآن برگزار می‌شود.

این مسئول بیان کرد: همچنین در شب‌های پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان با حضور روحانیون دعوت شده از ساعت 21 مراسم سخنرانی، تلاوت قرآن و دعای افتتاح در مساجد برگزار می‌شود.

زمانی با تاکید بر این مسئله که این ماه بهترین فرصت برای خودسازی است از همه مردم خواست فرصت را غنیمت دانسته و از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در مساجد و مکان‌های مذهبی استفاد کنند.

وی اضافه کرد: از سوی شورای قرآنی و امور فرهنگی شهرک توحید هر روز یک سری مسابقات تفسیر قرآن به‌صورت کتبی از همان جزئی که قرائت می‌شود برگزار و در پایان ماه مبارک رمضان نفرات برتر به قید قرعه عازم مشهد مقدس خواهند شد.

انتهای پیام/2451/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول