اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم خبر داد

اجرای 200 برنامه فرهنگی دینی در شهرستان جم

مدیرعامل پالایشگاه جم از اجرای 200 برنامه فرهنگی دینی در شهرستان جم خبر داد.

اجرای 200 برنامه فرهنگی دینی در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رحیم اسلامی شامگاه یکشنبه در نشست مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: توجه به فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه یک ضرورت است.

مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم بر اهمیت ترویج فرهنگ نماز و شرکت فعال در مناسبات مذهبی و نماز جماعت تاکید کرد.

اسلامی خاطرنشان کرد: خوشبخاته بستر کارهای دینی و مذهبی در میان کارکنان شرکت به خوبی وجود دارد و انتظار می‌رود در این راستا تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.

وی اضافه کرد: نماز کلید دین و ریشه اساسی قبولی تمامی اعمال انسان به شمار می‌رود و باید در ماه مبارک رمضان ضمن حضور فعال در نمازهای جماعت برای دیگر ماه‌های سال نیز فرهنگ‌سازی مناسبی صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم ادامه داد: بدون شک تقویت برنامه‌های دینی و مذهبی در پالایشگاه فجر جم همیشه یکی از دغدغه‌های ما بوده است و در این زمینه نیز تاکنون شاهد اقدامات خوبی بوده‌ایم.

وی گفت: روابط عمومی، بسیج و دیگر نهادهای فرهنگی شرکت می‌تواند با برنامه‌ریزی دقیق و همه‌جانبه، فریضه نماز و گسترش برنامه‌های دینی را به شکل جدی‌تری در دستور کار خود قرار دهند.

اسلامی، حضور مستمر کارکنان در صفوف به هم پیوسته نماز جماعت و برنامه‌های مذهبی را عامل پیشبرد امور دانست و یادآور شد: همه کارکنان باید خود را در این زمینه متعهد بدانند.

وی تصریح کرد: اگر یک سازمان می‌خواهد از آسیب‌ها و چالش‌های غیر اخلاقی و غیر انسانی رهایی پیدا کند باید همواره به نماز و قرآن تمسک جویند و لحظه‌ای از یاد خدا غافل نمانند. 

فرهنگ‌سازی در امور مذهبی و دینی

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم، مجموعه فعالیت‌های فرهنگی پالایشگاه را بسیار مفید ارزیابی کرد و بر فرهنگ‌سازی این فعالیت‌ها در راستای نهادینه کردن امورات مذهبی تاکید کرد.

وی ادامه داد: بحمدالله درصد قابل توجهی از کارکنان پالایشگاه، بسیجی، ایثارگر و جانباز هستند و می‌توانند با رعایت همه جانبه اصول دینی اسلامی، برای دیگران الگو باشند.

اسلامی گفت: بدون شک کارکنان و کارگران پالایشگاه برنامه‌های دینی، مذهبی و به‌ویژه نماز را همیشه سرلوحه کارهای خود قرار می‌دهند و شرکت فعال آنان در برنامه‌های ماه مبارک رمضان گواه این مسئله است.

وی ابراز امیدواری کرد که همه کارکنان بتوانند در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) فرایض دینی و اخلاقی که همیشه مورد تاکید دین مبین اسلام بوده است را به خوبی پیاده کنند.

مدیرعامل پالایشگاه جم در پایان از اجرای 200 برنامه فرهنگی دینی در شهرستان جم خبر داد و افزود: در فصل تابستان بیش از 200 ویژه‌برنامه فرهنگی و دینی در پالایشگاه و سایرمناطق شهرستان برگزار می‌شود که این برنامه‌ها در ماه رمضان از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

انتهای پیام/2451/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول