اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم خبر داد

اجرای طرح هادی در تمام روستاهای شهرستان جم

فرماندار جم از اجرای طرح هادی در تمام روستاهای شهرستان جم خبر داد.

اجرای طرح هادی در تمام روستاهای شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالرسول زارع عصر سه‌شنبه در بازدید از روستاهای شهرستان جم اظهار داشت: خدمات‌رسانی به شهروندان از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان است و در این مسیر از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم. 

وی افزود: تلاش‌ها و زحمات دولت خدمتگذار در طول این چند سال در راستای توسعه عمران روستایی قابل تقدیر و بی‌نظیر بوده و همواره کانون توجه خود را به نقاط دوردست متمرکز کرد که حکایت از عزم جدی برای برقراری عدالت اجتماعی دارد و نگاه ویژه به مناطق محروم بوده است.

فرماندار جم خاطرنشان کرد: امیدواریم با  جذب به موقع اعتبارات بتوانیم در سال جاری نگاه ویژه‌ای به عمران روستایی داشته  باشیم و مشکلات روستانشینان را مرتفع کنیم.

زارع از اجرای طرح هادی در تمام روستاهای شهرستان جم خبر داد و اضافه کرد: اولویت اجرای طرح هادی در سال جاری با روستاهایی است که تاکنون این طرح در آنها اجرایی نشده و به تدریج این طرح در تمام روستاهای محروم اجرایی می‌شود.

وی یادآور شد: امسال چند پروژه مهم و اساسی در شهرستان جم عملیاتی و اجرایی شده و انتظار داریم با تکمیل این طرح‌ها شاهد رضایت‌مندی مردم باشیم.

زارع افزود: باید دست به دست هم دهیم و با همت و تلاش بیشتر در راستای رشد و شکوفایی شهرستان جم گام برداریم.

در  ادامه اعضای شوراها و دهیاران بخش مرکزی گزارشی از  مسائل و مشکلات بخش مرکزی ارائه کردند و خواستار توجه  بیشتر به روستاهای محروم شدند.

فرماندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان جم از روستاهای کوری حیاتی، کوه‌چهر، آبگرمک و باریکان بازدید کردند و از نزدیک روند توسعه و عمران روستاهای مذکور را مورد بررسی قرار دادند.

انتهای پیام/2451/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول