اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

امسال بودجه عمران شهرداری 110 میلیارد تومان است

شهردار اردبیل گفت: امسال 110 میلیارد تومان بودجه عمرانی برای شهرداری اردبیل در نظر گرفته شده که این امر نشان از دو برابر شدن فعالیت عمرانی شهرداری است.

امسال بودجه عمران شهرداری 110 میلیارد تومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری عصر امروز در جلسه شورای شهر اردبیل که با حضور اعضا برگزار شد، اظهار داشت: اعتبارات عمرانی سال 92 شهرداری اردبیل نسبت به سال 91 حدود دو برابر شده که یک جهش واقعی به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد:‌ سال گذشته پیش‌بینی ما در این حوزه 54 میلیارد تومان بود که امسال 110 میلیارد تومان بودجه عمرانی برای شهرداری اردبیل در نظر گرفته شده که این امر نشان می‌دهد فعالیت‌های عمرانی شهرداری اردبیل دو برابر شده است.

بدری به حوزه‌های مختلف عمرانی اعم از جدول‌گذاری، ‌آسفالت، بهسازی معابر و یک سری مسیرگشایی اشاره کرد و افزود: تمام جداول تعویضی در سطح شهر با برنامه صورت گرفته و اگر ایرادی در کار است ما به پیمانکار اعلام کردیم تا به رفع ایرادات اقدام کند.

این مسئول خاطر نشان کرد: در بیش از 97 درصد تعویض جداول بر اساس نیاز صورت گرفته چرا که در بسیاری از مناطق شهر اردبیل جداول دچار آسیب‌های جدی و تخریب‌های کلی شده بود و در برخی از معابر فرعی نیز جداولی نبود که امکان هدایت آب‌های سطحی وجود داشته باشد.

وی اضافه کرد: ‌همه این اقدامات بر اساس برنامه و نیاز شهری صورت گرفته ولی چون حجم کار زیاد است بیشتر به چشم می‌آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل با بیان اینکه تهیه جداول بر عهده پیمانکاران بوده و تولیدات در این زمینه نیز بومی است، بیان کرد: در بیش از چهار تا پنج کارخانه در شهرک صنعتی شاهد تولید جداول و پازل‌ها هستیم که این تولیدات براساس گواهی استاندارد و با کیفیت تأیید شده صورت می‌گیرد.

بدری به حجیم بودن پروژه‌ها و برخی گله‌مندی‌ها در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد: ‌برخی‌ها مدعی هستند که شهرداری نباید در فصل گردشگری ساخت و سازی را انجام دهد در حالی که فصل گردشگری با فصل کاری در اردبیل تقارن یافته و ما نمی‌توانیم در زمستان کاری را انجام دهیم و باید کار عمرانی را در فصل بهار و تابستان انجام دهیم تا مورد مواخذه قرار نگیریم.

وی یادآور شد: ‌اما در این بین به پیمانکاران توصیه کردیم نخاله‌های مناطق در دست عمران و آبادانی را به سرعت جمع‌آوری کنند و سعی کنند بهسازی معابر، جدول‌گذاری و آسفالت‌ریزی به صورت هماهنگ و با برنامه مشخص صورت بگیرد.

بدری گفت: البته اگر تأخیری در این حوزه به وجود می‌آید برخی ناهماهنگی‌های شرکت‌های خدماتی مانند آب، برق، گاز و مخابرات است که گاه بیش از چند هفته طول می‌کشد تا این شرکت‌ها زیرساخت‌های خود را انجام دهند تا مبادا کنده‌کاری صورت بگیرد و هزینه مجدد از قبل این دوباره کاری‌ها متوجه شهرداری باشد.

انتهای پیام/62001/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول