اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب شورای شهر اردبیل:

ابقای شهردار اردبیل بیشتر از تغییر مدنظر است / تغییرات هیئت رئیسه قطعی است

منتخب شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: بیشتر از آنکه به فکر تغییر شهردار باشیم به ابقای او فکر می‌کنیم هر چند که بدری باید برخی از نارسایی‌ها و مشکلات مدیریتی را برطرف کند.

ابقای شهردار اردبیل بیشتر از تغییر مدنظر است / تغییرات هیئت رئیسه قطعی است

علی هدایتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: البته در این مقطع که حدود دو ماه به آغاز به کار شورای شهر چهارم باقی مانده است صحبت کردن در خصوص شهردار آینده اردبیل و تغییر و تحول در مدیریت‌ها زود به نظر می‌رسد که ممکن است عده‌ای از این فضا سوءاستفاده کنند و به نفع و یا به ضرر فردی حاشیه‌سازی کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما تاکنون 13 منتخب شورای شهر اردبیل دور هم جمع نشده‌ایم تا دیدگاه‌ها و نظرات خود را مطرح کرده و تصمیمات را یک کاسه کنیم که امیدواریم تا قبل از 12 شهریور زمان آغاز فعالیت چهارم شورای شهر این اتفاق بیفتد.

منتخب شورای شهر اردبیل با یادآوری اینکه نمره قابل قبولی می‌توان به کارکرد شهرداری اردبیل داد اما یکسری نقاط ضعف و کوتاهی‌ها نیز باید جبران شود، گفت: ما باید در فضای آگاهانه و با سنجش عملکرد در خصوص انتخاب شهردار آینده اردبیل تصمیم بگیریم.

هدایتی یادآور شد: به رغم فعالیت‌های خوب صدیف بدری در سمت شهردار اردبیل در حوزه‌های مختلف بنده در برخی از بخش‌ها نیز ایراداتی به کار شهردار وارد می‌دانم و از شرایط پیش آمده راضی نیستم که امیدوارم با رفع این ایرادات شهردار اردبیل در شورای چهارم ابقا شود.

وی ادامه داد:‌ بدری از نظر توان فردی، اجرایی و تصمیم‌گیری در جایگاه و قواره بالایی قرار دارد و انرژی و کارایی او نیز بسیار بالاست اما در تصمیم‌گیری‌ها و برخی مشاوره گرفتن‌ها دچار ضعف و کاستی است که شورای چهارم به نظر می‌رسد بیشتر از آنکه به فکر تغییر باشد، در‌صدد ابقا است.

منتخب شورای شهر اردبیل تصریح کرد:‌ اگر بنده به سئوالات و پرسش‌هایی که در ذهنم وجود دارد در جلسه شورای شهر جواب قانع‌کننده‌ای بشنوم و به برنامه‌ای که شهردار فعلی ارائه می‌کند قانع باشم قطعاً به ابقای بدری رای خواهم داد.

هدایتی افزود: البته بعد از تشکیل هیئت رئیسه که به تغییرات آن اعتقاد راسخ دارم باید چند گزینه برای شهرداری اردبیل را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهیم تا بر اساس منطق و استدلال بتوانیم فرد مورد نظر را برگزینیم.

وی در خصوص تغییرات هیئت رئیسه شورای شهر نیز گفت:‌ به یقین این تغییرات از ریاست شورا گرفته تا منشی و سخنگو و نائب رئیس مدنظر است چرا که اگر تغییری در کار نباشد انتخاب اعضای جدید و تلاش آنها برای انجام یک ماموریت سنگین بی‌ثمر و بی‌نتیجه خواهد بود.

منتخب شورای شهر اردبیل هرگونه حاشیه‌سازی و پرداختن به مسائل غیر‌ضروری و سیاسی را در پارلمان محلی سم مهلک خطاب کرد و اذعان داشت: شورای شهر که وظایف خطیری در برنامه‌ریزی برای عمران و آبادانی و حرکت منسجم در راستای کسب رضایت مردم دارد اگر در ریل سیاسی‌بازی و حزب‌گرایی و باند‌گرایی بیفتد قطعاً شکست خواهد خورد چرا که شورای شهر اول آن هم در تهران برای همه ما مایه عبرت است که دیدیم چگونه سیاسی‌کاری‌ها و ورود برخی تفکرات حزبی و جریانات سیاسی چه بلایی بر سر پارلمان محلی آورد.

انتهای پیام/62001/س40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول