اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدار چهره به چهره شهردار اردبیل با شهروندان

توان شهرداری اردبیل را مصروف خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم کردیم / خدمت صادقانه آرمانمان است

شهردار اردبیل گفت: ما تمام توان شهرداری و مجموعه منتسب به شهرداری را مصروف خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم کردیم و به این خدمت خود می‌نازیم.

توان شهرداری اردبیل را مصروف خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم کردیم / خدمت صادقانه آرمانمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری پیش از ظهر امروز در دیدار چهره به چهره با شهروندان ضمن دریافت نظرات و پیشنهادات مردم، برخی مسائل و مشکلات مطرح شده را مورد بررسی قرار داده و دستورات لازم را جهت رفع این مشکلات صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست‌ها و دیدارها به دنبال حل مشکلات و تنگنا‌های مردم هستیم که اگر بتوانیم در هر جلسه حتی زمینه حل یک مشکل را فراهم آوریم به یقین کار بزرگی انجام داده و رضایت الهی را کسب کرده‌ایم که کسب رضایت الهی در کسب رضایت مخلوق است.

شهردار اردبیل گفت: ‌ما با سرکشی به مناطق مختلف شهری در دو سال گذشته سعی کردیم از نزدیک با مشکلات مردم آگاه شویم و بر اساس این مشکلات و شناسایی درد و رنج مردم در حد وسع و توان بکوشیم تا بخشی از این نارسایی‌ها و نقاط ضعف برطرف شود.

بدری یادآور شد: برای ما مهم نیست که یک ساعت بعد و یا روز بعد در این مسند نباشیم اما مهم این است که از فرصت پیش آمده بهترین بهره را ببریم تا درد و آلام مردم به حداقل برسد و پاسخی قانع‌کننده به درخواست‌ها داده باشیم.

مباحثی همچون ساخت و ساز، عوارض، خلافی، مجوز تخریب و نوسازی و پایان کار از عمده‌ترین مباحث مطرح شده توسط شهروندان در برنامه ملاقات مردمی شهردار اردبیل در محل شهرداری منطقه 2 بود.

در این نشست معاونت شهرسازی و معماری، شهردار منطقه 2 و مدیر اداره حقوقی و املاک شهرداری اردبیل نیز در برنامه دیدار مردمی شهردار اردبیل حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل همچنین در جلسه مشترک با مسئولان گردشگری از راه‌اندازی و تجهیز اتوبوس‌های ویژه برای اجرای طرح گردشگری در اردبیل به صورت یک‌روزه خبر داد.

بدری تصریح کرد: در یک تجربه موفق نوروز امسال طرح تور اردبیل‌گردی را اجرا کردیم که با نتایج مثبت همراه بود و در تابستان نیز تلاش می‌کنیم هر روز در ساعت مشخص از مقابل بقعه شیخ صفی‌الدین؛ علاقمندان و گردشگران تابستانی را با اتوبوس‌های مناسب شهری به مناطق مختلف شهر اعم از مکان‌های تفریحی، گردشگری، بناها و اماکن تاریخی و همچنین فضاهای پرجاذبه برده تا با برجستگی‌های گردشگری استان اردبیل آشنا شوند.

وی افزود: تمام مسافران و گردشگران می‌توانند به مدت چهار ساعت به صورت رایگان از خدمات تور اردبیل‌گردی استفاده کنند که در داخل خودرو نیز از مسافران پذیرایی مختصری صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/62007/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول