اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب شورای شهر اردبیل:

مدیران سازمان‌های شهرداری‌ اردبیل ضعیف هستند

منتخب شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: به رغم توانمندی شهردار اردبیل و مدیریت مطلوب، در نقطه مقابل مدیران سازمان‌های شهرداری اردبیل اغلب ضعیف و فاقد برنامه‌ کارشناسی هستند.

مدیران سازمان‌های شهرداری‌ اردبیل ضعیف هستند

حسین افسانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: انصاف نیست که زحمات و تلاش‌های شهردار اردبیل را نادیده بگیریم یا نسبت به آنها کم‌لطفی داشته باشیم چرا که در وضعیت کنونی که دو ماهی به آغاز شورای چهارم باقی مانده است نمی‌توان با طرح موضوع ابقا یا تغییر شهردار در حرکت عمران شهری توقف ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد:‌ هر چند به عملکرد شهرداری در برخی از حوزه‌ها ایراداتی وارد است اما الحق و الانصاف شهردار اردبیل در بسیاری از حوزه‌ها خوب کار کرده و به نظر بنده می‌تواند با کاندیداتوری خود در دور چهارم شورا برای گرفتن سمت شهرداری رای اعتماد دوباره از پارلمان بگیرد.

منتخب شورای شهر اردبیل یادآور شد: هیچ‌کس حق ندارد در حساس‌ترین مقطع کاری این شهر که سه ماه تابستان به شمار می‌رود خللی در کار شهردار به وجود آورد و قطعاً رسانه‌ها نیز تلاش خواهند کرد با پیگیری‌ها و ترغیب و تشویق بیشتر شهردار به کار و تلاش و مجاهدت وسیع‌تر برخی حاشیه‌ها را از این مجموعه دور کنند.

افسانه گفت: یکی از ایراداتی که به نظر بنده به شهردار وارد است بحث انتخاب شهرداران مناطق و دادن اختیارات بیشتر به آنهاست چرا که برخی از شهرداران مناطق حیطه مسئولیت‌شان به حد یک شهر مجزاست و ضرورت دارد با اختیار دادن به آنها بتوان بیشتر و بهتر کار کرد و درست و منطقی تصمیم‌گیری کرد.

این مسئول عنوان کرد: باید به شهرداران مناطق میدان داد تا توانمندی‌شان را به بروز و ظهور برسانند و البته در این زمینه نباید از اهل خرد، کارشناسان و متخصصان امر غفلت کرد.

منتخب شورای شهر اردبیل ضعف مدیران برخی از سازمان‌های شهرداری را نیز مورد تاکید قرار داد و به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: رضایتی که امروز مردم از سازمان‌های مختلف شهرداری به ویژه سازمان پارک و فضای سبز و حوزه عمرانی دارند زیاد رضایت‌بخش به نظر نمی‌رسد و ما انتظار داریم شهردار در حوزه مدیریتی با کفایت و تدبیر بیشتر عمل کند و با تغییر و تعویض مدیران برخی از سازمان‌ها خون تازه‌ای را به این مجموعه‌ها تزریق کند.

با منیت‌ها نمی‌توان کنار هم نشست

افسانه در خصوص ترکیب آینده هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل افزود: احساس می‌کنم عده‌ای در این مسئله دچار غرور و منیت شده‌اند چرا که برخی‌ها مباحثی را مطرح می‌کنند که هیچ همخوانی با روح شورا ندارد.

وی ادامه داد: اینکه عده‌ای ادعا کنند 14 سال است در شورا هستم یا دیگری بگوید که من روحانی هستم و یا رای اول را به دست آورده‌ام باید رئیس شورا شوم این کار، کار خطایی است چرا که قرار است در یک همفکری و تعامل و با خردورزی رئیس شورا انتخاب شود که البته این را باید به خاطر داشت که رئیس شورا شدن آش دهان‌سوزی هم نیست که بخواهیم به خاطر کسب این مقام با هم دعوا و درگیری داشته باشیم.

منتخب شورای شهر اردبیل در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل تصریح کرد: قطعاً یکی از دستور کارهای اولیه شورای چهارم بحث انتخاب هیئت رئیسه و شهردار است که قطعاً در این دو ماه با تعامل و همکاری بیشتر سعی خواهیم کرد در این امر بهتر و شایسته عمل کنیم.

انتهای پیام/62003/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول