اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای شهر اردبیل اتفاق افتاد

مسکوت ماندن پرداخت حق مأموریت خارجی برای دوچرخه‌سوار اردبیلی

دویست و هشتاد و یکمین جلسه شورای شهر اردبیل با تجلیل از علیرضا دباغ‌عبداللهی عضو مستعفی شورای شهر اردبیل و با طلب حلیت این عضو سابق شورای سوم همراه بود.

مسکوت ماندن پرداخت حق مأموریت خارجی برای دوچرخه‌سوار اردبیلی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در جلسه عصر امروز شورای شهر اردبیل که با حضور اعضا در ساختمان شورای شهر برگزار شد به رسم قدردانی از زحمات شش ساله علیرضا دباغ‌عبداللهی عضو مستعفی شورای شهر اردبیل در فرصت دو ماهه باقی‌مانده از شورای سوم با اهدای یک جلد کلام‌الله مجید و هدیه معنوی از او قدردانی شد.

در این مراسم رئیس شورای شهر اردبیل با قدردانی از زحمات و تلاش‌های این عضو شورای شهر در سال‌های اخیر در قالب کمیسیون‌ها و جلسات اصلی شورای شهر اردبیل گفت: ما در این سال‌ها از ایده‌ها، تفکرات و برنامه‌های علیرضا دباغ‌عبداللهی در حوزه عمران و پیشرفت شهری بهره‌مند شدیم و امیدواریم در سنگر جدید این عضو سابق شورای شهر به توفیقات بیشتر دست پیدا کند.

حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری در ادامه سخنان خود میلاد امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت را گرامی داشت و افزود: آن حضرت در چندین نوبت نصف زندگی و مال خود را به فقرا و مستمندان هدیه کرد به طوری که آن حضرت به سخا و جود معروف و مشهور است.

وی تصریح کرد: آن حضرت در کنار آن که بذل و بخششی فراوان داشت نسبت به حفظ آبروی فرد مسلمان بسیار مقید و ملتزم بود به طوری که به شیعیان توصیه کرد مبادا به خاطر منافع دنیوی آبروی اشخاص و افراد جامعه به خطر بیفتد.

هر جا باشم شورا را خانه خود می‌دانم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عضو مستعفی شورای شهر سوم اردبیل نیز در این جلسه با طلب حلیت از اعضا به رغم حسن نظر و اعتقادات قلبی همکاران که هرگز در دل و سینه خود کینه و کدورتی را راه نمی‌دهند،‌ خاطر نشان کرد: تجربه‌ای که در دوران مسئولیت شش ساله در شورا به دست آوردم قطعاً توشه راه ارزشمندی می‌باشد و یقین داشته باشید که هر جا باشم خود را به شورای شهر متعلق می‌دانم و احساس تعلق به شورا در من جاودانه است.

علیرضا دباغ‌عبداللهی اضافه کرد: در هر جایگاهی باشم مهر و محبت مردم و منتخبان آنها را فراموش نکرده و متعهدانه در سنگر خدمتگزاری حاضر می‌باشم و در حد توان و بضاعت خود انجام وظیفه می‌کنم.

در این جلسه با اهدای هدیه‌ای معنوی از عضو سابق شورای شهر اردبیل تجلیل شد که با استعفای علیرضا دباغ‌عبداللهی در دو هفته گذشته ماریا موسوی عضو علی‌البدل شورای شهر اردبیل با معرفی فرمانداری به عضویت شورای شهر اردبیل در دور سوم درآمد.

اعضای شورای شهر اردبیل در این جلسه با درخواست شهرداری مبنی بر پرداخت حق مأموریت خارج از کشور به حساب یاور صمدی دوچرخه‌سواری که موفق شد با شعار حفظ محیط زیست دور دنیا را رکاب بزند به شرط تعیین رقم پرداختی و محاسبه پرداخت حق مأموریت خارجی موافقت کردند اما تصویب نهایی را مسکوت گذاشتند تا در جلسه آینده با تعیین مبلغ و تعداد روزها با این امر موافقت کنند.

در این جلسه همچنین اعضای شورای شهر اردبیل با صدور مجوز برای پرداخت غرامت به مبلغ 53 میلیون تومان در مورد زمین فرد مورد نظر و همچنین اعمال تخفیف 30 درصدی برای این خانواده تحت پوشش کمیته امداد در صدور پروانه ساختمانی موافقت کردند.

انتهای پیام/62004‌/ش40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول