اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان خبر داد

خرید 28 هزار تن گندم در استان زنجان

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان از خرید 28 هزار تن گندم در استان زنجان خبر داد.

خرید 28 هزار تن گندم در استان زنجان

رسول منصوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: براساس تصمیم نمایندگان ویژه رئیس‌جمهور قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی از 7 هزار و 200 ریال به 8 هزار ریال افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: ابلاغیه فوق‌الذکر اجرایی بوده و کشاورزانی که گندم خود را تحویل مراکز خرید دولتی کرده باشند، مابه‌التفاوت مربوط به مبلغ 800 ریال در هر کیلوگرم به حساب آنها واریز می‌شود.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان گفت: تغییر زیرساخت نرم‌افزاری قیمت‌ها برای صدور حواله‌های مربوط در دست انجام بوده و کشاورزان حتماً رقم جدید خرید گندم را مورد نظر قرار دهند.

وی ضمن اشاره به افزایش مراجعه محمولات گندم به مراکز دولتی، گفت: تا تاریخ دوم مرداد ماه بیش از 28 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده و انتظار می‌رود این روند در روزهای آتی نیز سیر صعودی داشته باشد.

منصوری ادامه داد: عمده محمولات خریداری شده از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده بنابراین قیمت اختصاص یافته بالاتر از 8 هزار ریال است.

وی با بیان اینکه برای تولید گندم داخلی زحمات بسیاری کشیده شده است، افزود: باید اقداماتی انجام شود که ماحصل تلاش کشاورزان و حمایت دولت و مسئولان با بالاترین کیفیت در اختیار مردم استان قرار گیرد.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 33 مرکز خرید کار تحویل گندم از کشاورزان را انجام می‌دهد، تصریح کرد: امسال به منظور رفاه حال کشاورزان تعداد مراکز خرید گندم در استان زنجان افزایش یافته است.

انتهای پیام/73005/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول