اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی ابرکوه:

ورزش معلولان ابرکوه ساماندهی شد

رئیس اداره بهزیستی ابرکوه از ساماندهی ورزش معلولان در شهرستان ابرکوه خبر داد.

ورزش معلولان ابرکوه ساماندهی شد

قاسم موحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه اظهار داشت: سازمان بهزیستی در مورد معلولان، بحث توانمندسازی را پیگیری کرد که این امر در محورهای مادی، معنوی،جسمی، فرهنگی و روانی دنبال می‌شود.

وی افزود: در راستای توانمندی جسمانی، امری ضروری‌تر از پرداختن به ورزش اصولی وجود ندارد.

موحدی خاطرنشان کرد: به همین منظور به دنبال آغاز فعالیت هیئت ورزش‌های معلولان و جانبازان هستیم و بعد از برگزاری جشنی به این مناسبت که معلولان حضور پررنگی در آن داشتند، اقدامات خوبی برای روی آوردن معلولان به ورزش انجام شده است.

وی ادامه داد: با همکاری هیئت تنیس روی میز شهرستان ابرکوه، اداره ورزش و جوانان، هیئت پزشکی ورزشی ابرکوه با پشتوانه اداره بهزیستی، زمینه فعالیت ورزشکاران مرد و زن معلول شهرستان فراهم شده است.

موحدی بیان کرد: همزمان با هفته بهزیستی، نخستین دوره آموزش تنیس روی میز ویژه معلولان ذهنی زن نیز آغاز به فعالیت کرده است.

وی ادامه داد: مردان علاقمند به تنیس روی میز توانخواه نیز در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته به فعالیت ورزشی در سالن مجتمع ورزشی شهید حسینی دوست می‌پردازند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در طول هفته نیز دو سالن ورزشی در اختیار معلولان ذهنی دختر و پسر قرار داده شده است که به ورزش‌های مورد علاقه و در حد توانایی خود زیر نظر مربیان این مراکز بپردازند.

موحدی افزود: مقدمات استفاده ورزشکاران از استخر سرپوشیده شهرستان نیز بعد از ماه مبارک رمضان فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون کلیه خدمات ارائه شده به علاقمندان ورزش در قشر معلولان و جانبازان، به صورت رایگان انجام شده است.

موحدی با اشاره به همکاری‌هایی که تاکنون در این زمینه انجام پذیرفته است، افزود: برخی از مشکلات و کمبودها و به طور مثال، عدم وجود کفپوش در سالن تنیس روی میز و تأمین آن، از عهده مسئولان شهرستانی خارج است و به همین دلیل بسیاری از معلولان به دلیل احتمال آسیب‌دیدگی، قادر به حضور در این سالن نیستند.

انتهای پیام/2464/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول