اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی فارس:

شیراز می‌تواند شهری بی‌مانع برای معلولان باشد

مدیرکل بهزیستی فارس گفت: تبدیل شیراز به شهر بی‌مانع برای معلولان غیرممکن نیست.

شیراز می‌تواند شهری بی‌مانع برای معلولان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شیراز، عبدالحمید کشاورز در دیدار با فرماندار شیراز اظهار داشت: تداوم حمایت‌های فرمانداری شیراز می‌تواند شیراز را به یک شهر بدون مانع برای معلولان تبدیل کند.

وی با تقدیر از عملکرد و حمایت‌های فرماندار شیراز از اجرای قانون جامع حمایت از معلولان، عنوان کرد: 25 تا 31 تیر ماه هر سال به‌نام هفته بهزیستی نامگذاری شده و یکی از برنامه‌های این هفته تجلیل از مدیران موفق و حامی برنامه‌های بهزیستی است.

مدیرکل بهزیستی استان فارس تصریح کرد: در مدت زمان 20 سال حضورم در شیراز و استان فارس با فرمانداران متعددی افتخار همکاری و آشنایی داشتم، اما پشتیبانی، سرعت‌بخشی، اجرای طرح‌های موفق و پیگیری مشکلات جامعه معلولان و افراد زیر پوشش این اداره از سوی فرماندار شیراز بی‌سابقه است.

این مسئول در مورد تنوع خدمات بهزیستی نیز گفت: اداره بهزیستی با تنوع خدمات خود بر اساس قانون به دنبال کاهش فقر و نابرابری‌هایی است که می‌تواند زمینه‌ساز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی باشد.

کشاورز ادامه داد: عدالت اجتماعی و گسترش آن، بهبود وضعیت معیشت افراد دارای مشکل و دیگر موارد مربوطه را به دنبال دارد و این امر زمانی محقق می‌شود که حمایت و همراهی مدیران را با تعاملات بین دستگاهی همراه داشته باشد، امر مهمی که امروز در شیراز شاهد آن هستیم.

وی با اشاره به مصوبه شورای توانبخشی مبتنی بر جامعه شهرستان شیراز درباره ارزیابی دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان از 15 تا 31 شهریور ماه سال جاری در امر مناسب‌سازی ادارات ویژه معلولان از حمایت اداره کل بهزیستی این استان و همراهی با اجرای این طرح خبر داد.

به گزارش فارس، در پایان این دیدار مدیرکل بهزیستی استان فارس با اهدای لوح از از فرماندار شیراز به پاس همراهی و حمایت از جامعه معلولان این شهر به ویژه در امر مناسب‌سازی معابر و اجرای قانون جامع حمایت از معلولان تقدیر کرد.

انتهای پیام/‌2448/ن/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول