اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری خبر داد

رشد 142 درصدی خدمات‌رسانی به معلولان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: تا پیش از دولت نهم 12 هزار معلول در این استان تحت حمایت بهزیستی بود، این در حالیست که در حال حاضر افزون بر 29 هزار معلول از خدمات این سازمان استفاده می‌کنند.

رشد 142 درصدی خدمات‌رسانی به معلولان چهارمحال و بختیاری

حسین سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در ابتدای روی کار آمدن دولت نهم تنها 12 هزار معلول در این استان شناسایی و تحت چتر حمایتی بهزیستی قرار گرفته بود، این در حالی است که در حال حاضر افزون بر 29 هزار معلول از خدمات این سازمان استفاده می‌کنند.

وی رشد 142 درصدی ارائه خدمات به جامعه هدف این سازمان را نشان ارتقای کیفیت بهزیستی دانست و گفت: ارتقای کیفیت و افزایش سطح کارایی عملکرد سازمان بهزیستی استان به عنوان یک هدف رویکرد اصلی مسئولان این سازمان در هشت سال اخیر بوده است.

سعیدی ادامه داد: با التزام به این رویکرد و ضرورت اجرای برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد در این استان با تلاش مسئولان تعداد مراکز مراقبت از معتادان این استان از 11 مرکز در ابتدای دولت نهم به 33 مرکز در پایان دولت دهم افزایش یافته است.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین 15 واحد درمانی سرپایی معتادان در این استان راه‌اندازی شده است که به 12 هزار معتاد در استان خدمات رسانی می‌کند.

وی با اشاره به تعداد تیم‌های اجتماع محور فعال در زمینه پیشگیری از اعتیاد در این استان، گفت: در حال حاضر 34 تیم اجتماع محور محل روستایی با پوشش 32 هزار نفر، 47 تیم اجتماع محور در محیط کار با پوشش 13 هزار نفر آموزش‎های لازم را در زمینه خطرات استفاده از مواد مخدر ارائه داده‌اند.

سعیدی اضافه کرد: همچنین تیم‌های اجتماع محور با حضور در 80 مهدکودک در سراسر استان بیش از 8 هزار و 500 کودک را با مواد مخدر و راه‌های مبارزه با آن آموزش داده‌اند.

انتهای پیام/68006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول