اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بهزیستی انجام شد

واگذاری 57 واحد مسکونی مددجویی به معلولان اسدآباد

به مناسبت هفته بهزیستی 57 واحد مسکونی مددجویی به معلولان شهرستان اسدآباد واگذار شد.

واگذاری 57 واحد مسکونی مددجویی به معلولان اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، ظهر امروز به مناسبت هفته بهزیستی 57 واحد مسکونی مددجویی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به مددجویان و معلولان بهزیستی شهرستان اسدآباد واگذار شد.

سرپرست بهزیستی شهرستان اسدآباد در مراسم واگذاری واحدهای مسکونی مددجویی شهرستان اسدآباد اظهار داشت: این واحدها به متراژ 72 متر مربع و 64 متر مربع ساخته شده‌اند که دارای پارکینگ و انباری نیز هستند.

یوسف ترکمانی با بیان اینکه برای هر واحد مسکونی 6 میلیون تسهیلات بلاعوض، سهم آورده 5 میلیون تومان و 22 میلیون تومان تسهیلات بانک مسکن در نظر گرفته شده است، افزود: بازپرداخت اقساط تسهیلات بانکی حدود 15 سال است.

وی اضافه کرد: معلولان برای یک بار از پرداخت هزینه آب، برق و گاز معاف هستند که با معرفی بهزیستی به ادارات خدمات‌رسان این امر انجام می‌شود.

ترکمانی گفت: بیشترین دغدغه مددجویان بهزیستی نسبت به بازپرداخت اقساط تسهیلات است که می‌طلبد خیرین و مسئولان در این زمینه کمک کنند.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان همدان نیز از واگذاری 650 واحد مسکن مددجویی به معلولان و مددجویان بهزیستی تا پایان سال در سطح استان خبر داد و گفت: از ابتدای ساخت مسکن‌های مهر 2 هزار نفر مددجو ثبت نام کرده‌اند.

مهدی سماواتی استفاده از تسهیلات اشتغالزایی و تأمین مسکن در  راستای خدمات‌رسانی به معلولان را از اهداف بهزیستی خواند و گفت: معلولان نگران پرداخت اقساط وام‌های خود نباشند چرا که سازمان آنان را در این زمینه کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/89008/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول