اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری کرمان:

کاهش تصادفات عزم جدی می‌طلبد

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: کاهش تصادفات و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی نیازمند عزم و اراده جدی است.

کاهش تصادفات عزم جدی می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان کرمان که با موضوع تصادفات تشکیل شده بود، اظهار داشت: شورای پیشگیری استان کرمان باید برای پیشگیری از خسارات و تلفات انسانی و مالی برنامه‌ریزی انجام دهد.

وی بیان داشت: اگر چه همه ادارات و نهادهای متولی و مرتبط با این امر تلاش‌های خوبی را انجام داده و توفیقاتی نیز داشته‌اند، اما کافی نیست و نمی‌توان به آن بسنده کرد.

این مقام قضایی نصب دوربین در جاده‌ها، ایجاد مراکز خدماتی و رفاهی بین جاده‌ای را از جمله اقداماتی مؤثر در این زمینه ذکر کرد و بیان داشت: اما باید اقدامات را پیگیری و چند برابر کرد و تا حصول نتیجه مورد نظر ادامه داد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: کاهش تصادفات و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی نیازمند عزم و اراده جدی است که مسئولان قضایی، اجرایی، انتظامی و حتی ائمه جمعه و جماعات و مدارس و دانشگاه‌ها می‌توانند در آن مشارکت داشته باشند.

سردار حسین چناریان فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و همکاری‌های صورت گرفته در سنوات اخیر شاهد کاهش آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای بوده‌ایم که این کاهش با توجه به رشد روزافزون خودرو در کشور و استان کرمان قابل تأمل است.

وی افزود: البته هنوز آمار تلفات و تصادفات بالاست و انتظار می‌رود با همکاری همه دستگاه‌ها متولی و در سایه همکاری و تعامل این آمار به حداقل کاهش یابد.

چناریان اظهار داشت: در بحث توسعه اقدامات، نسبت حضور پلیس به راه‌ها اکنون در هر 300 کیلومتر یک پاسگاه داریم که در گذشته در هر 600 کیلومتر یک پاسگاه وجود داشت.

انتهای پیام/2446/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول