اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به بهانه هفته بهزیستی برگزار شد

برپایی ضیافت افطاری مددجویان و معلولان بهزیستی لنده

به بهانه هفته بهزیستی و با تدارک اداره بهزیستی لنده محفل ضیافت افطاری مددجویان و معلولان این شهرستان با حضور مسئولان برگزار شد.

برپایی ضیافت افطاری مددجویان و معلولان بهزیستی لنده

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، جمعه شب با حضور فرماندار، امام جمعه موقت  و مسئولان شهرستانی به بهانه گرامیداشت هفته بهزیستی، ضیافت افطاری معلولان و مددجویان بهزیستی لنده برگزار شد.

محفلی صمیمانه که آغازش با راز و نیاز با خدای یگانه (نماز و نیایش) آغاز شد و اذان و تکبیرش را مددجویان هنرمند این نهاد مقدس سردادند.

 
محفلی صمیمی، بی‌ریا و با اخلاص که حضور مسئولان و معلولان در آن صفا و صمیمیت را دوچندان کرده‌ بود..

فرماندار، امام جمعه موقت، فرمانده سپاه لنده، شهردار و جمعی از اهالی رسانه همه آمده بودند تا افطار خویش را با کسانی باز کنند که خود نمونه عینی خلقت خداوند هستند.

 

حضور مسئولان در ضیافت افطاری معلولان لنده‌ای و هم سفره با سفره اطعام‌شان پاکی، صفا، صمیمیت، خلوص و یکرنگی را به به ارمغان آورد و باعث قوت قلب، تشویق معلولان در انجام امورات روزانه، ایجاد حس نوع‌دوستی و رفاقت ‌شد.

 
اینان که نمونه بارز خلقت خداوندی هستند با خلوص نیت به درگاه خداوند منان دست تضرع و نساز دراز کردند تا بگویند شکر خداوندی معلولیت بردار نیست.

امام جمعه موقت لنده در این مراسم از شیرینی ارتباط با خدا در وضعیت ناتوانی سخن گفت و اظهار داشت: معلولیت نقص نیست بلکه زمینه بروز توانایی به شکل دیگر است.

در این مراسم معنوی از کارکنان خدوم و زحمتکش اداره بهزیستی لنده تجلیل به عمل آمد تا دلگرم‌تر از همیشه در راه خدمت به معلولان و نیازمندان گام بردارند.

 
وظیفه اصحاب رسانه و قلم، رساندن مشکلات و نیازهای مردم به گوش مسئولان است و ما نیز با حضور در این مراسم زیبا و سازنده بر خود فرض دانستیم تا حرف و سخن این قشر توانمند و با اراده جامعه را به گوش مسئولان برسانیم تا در آینده اقدامات مفید و سازنده‌ای برای رفاه حال آن‌ها صورت گیرد.

انتهای پیام/82013/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول