اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی خبر داد

توزیع 2330 تن سبوس گندم در کارخانجات تولید خوراک دام آذربایجان غربی

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: دو ماه امسال 2 هزار و 330 تن سبوس گندم در کارخانجات تولید خوراک دام استان توزیع شده است.

توزیع 2330 تن سبوس گندم در کارخانجات تولید خوراک دام آذربایجان غربی

سلیمان علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به بازرسی از واحدهای صنفی آذربایجان غربی، اظهار داشت: طی بازرسی‌های انجام شده واحد صنفی عرضه‌کننده سبوس گندم به دامداران به دلیل عدم توزیع سبوس گندم در داخل شبکه متخلف شناخته شد.

وی به اشاره به ارزش ریالی تخلف واحد صنفی توزیع کننده سبوس گندم به دامداران، تصریح کرد: این تخلف به ارزش 27 میلیارد و 759 میلیون ریال اتفاق افتاد.

علیزاده با اشاره به میزان کشف سبوس گندم از این واحد صنفی متخلف، خاطرنشان کرد: 5 هزار و 559 تن سبوس گندم از این واحد کشف و پرونده تشکیل شده برای صدور رای نهایی به اداره تعزیرات آذربایجان غربی ارجاع شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره به لزوم انجام بازرسی‌های مستمر از واحدهای صنفی استان، افزود: بازرسی‌ها در کاهش وقوع تخلف در این واحدها موثر است.

وی با اشاره به توزیع سبوس گندم بین دامداران و کارخانجات تولید کنسانتره شیری و گوشتی، ابراز داشت: سه ماه نخست سال جاری 6 هزار و 150 تن سبوس در داخل شبکه توزیع شده است.

علیزاده اضافه کرد: با توزیع 2 هزار و 330 تن سبوس گندم به کارخانجات تولید خوراک دام آذربایجان غربی در دو ماه نخست سال جاری، 10 هزار و 284 تن کنسانتره تولید شده است.

انتهای پیام/61010/س20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول