اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت خراسان جنوبی خبر داد

تشکیل 82 پرونده تخلف در خراسان جنوبی

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: از آغاز طرح بازرسی ضیافت الهی تاکنون 82 پرونده تخلف به ارزش 418 میلیون و 652 هزار و 906 ریال در این استان تشکیل شد.

تشکیل 82 پرونده تخلف در خراسان جنوبی

الیاس جویبان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با اشاره به تعداد بازرسان در خراسان جنوبی اظهار داشت: تعداد 425 بازرس نامحسوس در استان فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر بازرسان نامحسوس تعداد 60 بازرس محسوس سازمان صنعت، معدن و تجارت کار نظارت بر قیمت‌ها را در سطح استان بر عهده دارند.

انجام 3 هزار بازرسی در خراسان جنوبی

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه طرح بازرسی ضیافت الهی از چهار تیرماه امسال آغاز شده،‌ گفت: تاکنون 2 هزار و 660 بازرسی در استان انجام شده است.

جویبان با اشاره به بازرسی‌های انجام شده، افزود: در این بازرسی‌ها 82 پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی ارزش ریالی این پرونده‌ها را 418 میلیون و 652 هزار و 906 ریال اعلام کرد و متذکر شد: بیشترین تخلفات در بخش خدمات عمومی صورت گرفته است.

تشکیل 13 پرونده تخلف در بخش عمومی

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تعداد پرونده‌های تشکیل شده در بخش عمومی را 13 پرونده عنوان و تصریح کرد: در بخش غلات و حبوبات تاکنون 16 پرونده تشکیل شده است.

این مسئول با بیان اینکه در بخش خرما، شیرینی و چای نیز تخلف صورت گرفته، متذکر شد: در این بخش تاکنون 13 پرونده تشکیل شده است.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش دهند.

انتهای پیام/69010/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول