اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن خراسان جنوبی خبر داد

جریمه 192 میلیون ریالی متخلفان در خراسان جنوبی

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در بازرسی‌های صورت گرفته 21 پرونده به ارزش 192 میلیون ریال تشکیل شده است.

جریمه 192 میلیون ریالی متخلفان در خراسان جنوبی

الیاس جویبان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از چهارم تیرماه آغاز و تا 18 مردادماه جاری در استان ادامه دارد.

وی ادامه داد: طرح نظارتی ویژه ماه رمضان برای بازرسی و نظارت بر تامین، توزیع، قیمت و ارائه به موقع کالا و خدمات در این ایام صورت می‌گیرد.

انجام یک‌هزار بازرسی در طرح نظارت رمضان

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تصریح کرد: با اجرای این طرح از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها و بروز تخلفات احتمالی در واحدهای مختلف جلوگیری می‌شود.

جویبان با اشاره به بازرسی‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت تا تاریخ 14 خردادماه جاری بیان داشت: از آغاز طرح نظارت یک‌هزار و 110 بازرسی در سطح استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه در بازرسی‌های انجام شده 21 پرونده تخلف تشکیل شده، متذکر شد: ارزش ریالی این پرونده‌ها بالغ بر 192 میلیون ریال بوده است.

تخفیف 20 درصدی کالاهای نمایشگاه

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از برگزاری نمایشگاه ضیافت در شش شهرستان استان خبر داد و یادآور شد: در این نمایشگاه‌ها اقلامی مانند قند، شکر، روغن، عدس، نخود و برنج توزیع می‌شود.

جویبان خاطر نشان کرد: کالاهای توزیع شده در این نمایشگاه از پنج تا 20 درصد تخفیف برخوردار است.

این مسئول با بیان اینکه مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با سامانه 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت تماس بگیرند، اذعان داشت: در نمایشگاه بیرجند نیز یک مرکز بازرسی به صورت ثابت فعال است.

انتهای پیام/69010/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول