اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مبارکه در مجلس:

طرح تغییر معاینه فنی خودرو در مجلس در حال بررسی است

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تغییر معاینه فنی خودرو در مجلس در حال بررسی است هر چند باید این مسئله کارشناسی بیشتری صورت گیرد.

طرح تغییر معاینه فنی خودرو در مجلس در حال بررسی است

علی ایرانپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به مصوبه کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی مبنی بر تغییر زمان معاینه فنی خودرو از دو سال به پنج سال اظهار داشت: این طرح در مجلس در حال بررسی است و باید مورد رای نمایندگان مجلس قرار گیرد.

وی افزود: نمایندگان مجلس بر اساس طرح نظرات خود را ارائه می کنند و باید طرح‌های مختلف ارائه و ایرادات بر طرف شود.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به نظر می‌رسد که معاینه فنی خودرو با توجه به شرایط کشور و استهلاک خودروها باید بیشتر باشد و این در حالی است که نباید آمار خسارت خودروها و سرنشینان را از آلودگی‌ها نادیده گرفت.

این مسئول ادامه داد: البته این طرح باید کارشناسی‌تر و در زمان طولانی‌تری کار شود، هر چند طراحان این طرح حتما دلایلی برای این طرح دارند اما باید همه جوانب را برای خودروداران در نظر گرفت.

ایرانپور همچنین در ارتباط با رای آوردن این طرح گفت: احتمال  می‌رود طرح مدت دو سال رای نیاورد هر چند رای موافقین و مخالفین خیلی مهم است.

وی خاطرنشان کرد: انتقادات و دفاعیات را باید بررسی کرده چند طرح این موضوع خوب و پخته‌ نیست.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید  آلودگی کلان شهرها و خودروهای عمومی را که آلودگی بیشتری ایجاد می‌کند را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/63012/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول