اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سابق مردم گرمی در مجلس در گفت‌وگو با فارس:

مجلس نهم می‌تواند تعامل خوبی با روحانی داشته باشد

نماینده سابق مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل فراکسیون اعتدال در مجلس گفت: نمی‌دانم این بحث جدی است یا نه ولی شرایط تقریبا نشان می‌دهد که در مجلس این آمادگی وجود دارد که با دولت تعامل داشته باشد.

مجلس نهم می‌تواند تعامل خوبی با روحانی داشته باشد

ناصر نصیری در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: البته ممکن است چهره‌های جدیدی هم در کابینه حضور داشته باشد اما عمده وزرای کابینه  احتمالاً متشکل از کابینه دولت‌های سازندگی و اصلاحات باشد.

وی با بیان اینکه حامیان اصلی  دکتر روحانی در انتخابات اصلاح‌طلبان و اعضای دولت سازندگی و اصلاحات  بودند، تصریح کرد: تمام افراد فعال در کمیته‌های انتخاباتی روحانی اعضای کابینه سازندگی و اصلاحات بودند و طبیعی است که نقش این افراد در چینش کابینه و معرفی افراد بیشتر خواهد بود ولی این احتمال هم وجود دارد که تعدادی از چهره‌های جدید در کابینه حضور داشته باشند.

نماینده سابق مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی افزود: کابینه دولت روحانی باید قوی‌تر از دولت‌های قبلی باشد این امر در صورتی محقق خواهد شد که در چینش کابینه از افراد مجرب بیشتر استفاده شود البته از نیروهای جوان هم می‌توانند استفاده کنند ولی اعضای کابینه باید متشکل از افرادی باشد که همگام با روحانی باشند چرا که وقتی فردی همواره مخالف سیاست‌های روحانی است چگونه می تواند در کابینه حضور داشته باشد.

نصیری گفت: تحلیل بنده از وضعیت موجود این است چون روحانی دولت خود را به نام دولت تدبیر و امید نام گذاشته است قطعاً کارها با تدبیر پیش خواهد رفت با توجه به اینکه روحانی آماده تعامل با جهان است به نظر می‌رسد با اعتماد‌سازی گام جدی در رفع تحریم‌ها برداشته شود.

وی با اشاره به تشکیل فراکسیون اعتدال در مجلس نیز گفت: نمی‌دانم این بحث جدی است یا نه ولی شرایط تقریبا نشان می‌دهد که در مجلس این آمادگی وجود دارد که با دولت تعامل داشته باشد.

نصیری با بیان اینکه در دولت احمدی‌نژاد خیلی از نیروهای کاربلد و توانمند کنار گذاشته شدند، یادآور شد: دولت احمدی‌نژاد که با شعار دولت مهرورزی روی کار آمد بسیاری از نیروهای شایسته را حذف کرد و باید قبول کرد که در این هشت سال شاید کمتر از یک سوم ظرفیت نیروی انسانی فعال بود و طبیعی است که با این وضعیت رشد اقتصادی کمتر شده و بهره‌وری هم آسیب دیده است چرا که بهره‌وری زمانی شکل می‌گیرد که نیروی انسانی فعال باشد.

انتهای پیام/62001/س40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول