اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل‌کنار:

تمام سلایق سیاسی باید از رئیس جمهور منتخب حمایت کنند

امام جمعه بابل‌کنار گفت: برای رفع مشکلات و تنگناهای اقتصادی، همه سلابق و جریان‌ها باید از رئیس جمهور منتخب حمایت کنند.

تمام سلایق سیاسی باید از رئیس جمهور منتخب حمایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام عباس بابائیان صبح امروز در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی این شهرستان اظهار داشت: انتخابات 24 خرداد یکی از پرافتخارترین انتخابات در طول 34 سال انقلاب بوده است که بدون هیچ دغدغه و حاشیه‌ای با امنیت کامل برگزار شد و برگ زرینی دیگر بر افتخارات مردم افزوده شد.

وی افزود: با وجود تلاش‌های دشمنان نظام که درصدد کمرنگ کردن انتخابات 24 خرداد بودند، ملت ایران با بصیرت عمیقی که در وجودشان بوده است به صحنه آمدند و با خلق حماسه 24 خرداد دشمنان نظام را متعجب کردند.

بابائیان با اشاره به اینکه مردم ایران از بصیرترین و شریف‌ترین مردم جهان هستند، تصریح کرد: مردم به نگاه روحانی رای دادند، مردم از افراط و تفریط خسته شدند و هر کسی بخواهد در مسند کار، افراط و تفریط کند مردم رهایش می‌کنند.

وی بیان داشت: در نگاه اعتدال همه جریانات و سلایق در خدمت مردم به کار گرفته می‌شود، روحانی شخصیتی است که به حوادث داخل و خارج کشور مطلع بوده و کاملا به تنگناها و مشکلات اقتصادی و سیاسی آشنایی دارد.

این مسئول اذعان داشت: رئیس جمهور منتخب با توجه به شناختی که از وضعیت کشور دارد انتظار داریم خدمت بیشتری به مردم ارائه دهد.

امام جمعه بابل‌کنار اظهار داشت: آنچه که حقیقت نظام را موفق کرده و عزت و سربلندی را بر می‌گرداند تلاش، پشتکار و درایت و استفاده از همه ظرفیت‌ها و سلایق در خدمت به مردم است.

بابائیان افزود: چهره روحانی چهره معتدل بدون افراط و تفریط است و دیدگاه‌هایی که بیان می‌کند مطابق با موازین جمهوری اسلامی است.

وی افزود: انتظار مردم از رئیس جمهور منتخب این است زمانی که سکان اجرایی کشور را به دست گرفت مشکلات مردم را برطرف کند.

بابائیان خاطرنشان کرد: ملت ما از ملت امیرالمومنین دین‌مدارتر، بصیرتر و ولایت‌مدارتر است، الان زمان تثبیت مدیریت است و برای اجرای دیدگاه رئیس جمهور منتخب باید افرادی باشند که وعده‌های داده شده را محقق کنند.

وی خاطرنشان کرد: روحانی وعده داده بود مشکلات را حل کند، چالش‌های اقتصادی و تحریم‌ها را کم کند تا مردم کمتر فشار تحریم را حس کنند.

این مسئول افزود: اگر انتظار داشته باشیم رئیس جمهور معجزه ‌کند خلاف واقعیت است بلکه برای عزت و سربلندی نظام همه باید به رئیس جمهور منتخب کمک کنیم تا وعده‌های انتخاباتی را محقق کند.

وی بیان داشت: بعد از حل مشکلات اقتصادی، مسئله فرهنگی جامعه باید مورد توجه قرار گیرد، مسائل فرهنگی و معنوی وضعیت جامعه بسیار غبارآلود و حجاب بسیار نامناسب است.

بابائیان اذعان داشت: به فرهنگ دینی و معنوی ما آسیب وارد شده اما مسئولان دغدغه ترمیم آسیب‌های فرهنگی را ندارند، اگر فقط به اقتصاد توجه شود و به مقوله فرهنگ توجه نشود به ملت و دولت آسیب وارد می‌شود.

انتهای پیام/86009/ح40/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول