اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همت بسیج آبپخش انجام شد

آغاز طرح جمع‌آوری اطلاعات خانوار در آبپخش

بخشدار آبپخش از آغاز طرح جمع‌آوری اطلاعات خانوار در آبپخش خبر داد.

آغاز طرح جمع‌آوری اطلاعات خانوار در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، غلامرضا وفایی شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری آبپخش اظهار داشت: خدمت صادقانه به مردم وظیفه‌ای است که همه مسئولان به عهده دارند و باید با تمام پتانسیل و توان در این راستا تلاش کنند.

وی افزود: در سال‌های اخیر خدمات زیادی به مردم ولایتمدار آبپخش ارائه شده و تلاش شده که بخش بالایی از نیازها و دغدغه‌های مردم این منطقه برطرف شود.

وفایی با اشاره به اجرای طرح جمع‌آوری اطلاعات خانوار در آبپخش، خاطرنشان کرد: طرح جمع‌آوری اطلاعات خانوار از ابتکارات و اقدامات ارزشمندی است که در روزهای گذشته با همکاری حوزه مقاومت شهید دستغیب آبپخش شاهد اجرای آن بوده‌ایم.

بخشدار آبپخش بیان داشت: اجرای این طرح در توزیع عادلانه امکانات، اقلام ضروری و خواروبار اثرگذاری بالایی خواهد داشت.

وی در ارتباط با مسئله کد سرشماری بخش آبپخش، عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، کد سرشماری آبپخش مشخص شده و روز جمعه در مصلی نمازجمعه آبپخش شاهد اعلام این کد برای عموم مردم شریف آبپخش خواهیم بود.

وفایی ابراز داشت: با همکاری و همدلی مسئولان و مشارکت گسترده مردم فهیم آبپخش انتخابات 24 خرداد آبپخش به بهترین شکل برگزار شد و توانستیم حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری را رقم بزنیم.

بخشدار آبپخش با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در آبپخش یادآور شد: جشن گلریزان آبپخش چهارشنبه هفته جاری در مصلی جمعه آبپخش برگزار می‌شود و از عموم خیرین و شهروندان آبپخشی برای حضور در این مراسم دعوت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: مردم آبپخش در سالیان گذشته همواره افتخارات فراوانی آفریده‌اند و انتظار داریم با مشارکت گسترده خود در جشن گلریزان زمینه‌ساز آزادی زندانیان جرائم غیر عمد از بند زندان شوند.

این مسئول اذعان داشت: عمده جرائم غیرعمد این زندانیان شامل دیه ناشی از تصادف، مهریه و نفقه است که باید برای رهایی این زندانیان تلاش کنیم.

وفایی تصریح کرد: رهایی یک زندانی از زندان موجبات کاهش آسیب‌های اجتماعی و نجات جامعه می‌شود و همه باید در این عرصه اهتمام ورزیم.

وی در ارتباط با برگزاری راهپیمایی روز قدر در آبپخش گفت: راهپیمایی روز قدس باید به‌صورت گسترده در منطقه آبپخش برگزار شود و تمامی روستاها و مردم شهر باید در این برنامه مشارکت داشته باشند.

بخشدار آبپخش بیان داشت: روز قدس یکی از یادگارهای امام خمینی (ره) است لذا باید این روز را باشکوه و با عزت برگزار کنیم.

وفایی در پایان متذکر شد: ما با برگزاری راهپیمایی روز قدس به همگان اثبات می‌کنیم که وحدت و همدلی در بین مسلمانان هرگز از بین رفتنی نیست و مسلمانان در تمام شرایط وحدت و یکپارچگی خود را رها نخواهند کرد.

انتهای پیام/2452/ذ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول