اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش:

قول‌های مسئولان راه و شهرسازی در آبپخش عملی نشد/ آبپخش با مسیر جدید بزرگراه منزوی می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش با بیان اینکه قول‌های مسئولان راه و شهرسازی در آبپخش عملی نشد گفت: آبپخش با مسیر جدید بزرگراه منزوی می‌شود.

قول‌های مسئولان راه و شهرسازی در آبپخش عملی نشد/ آبپخش با مسیر جدید بزرگراه منزوی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مصطفی رضایی شامگاه جمعه در نشست با دانشجویان آبپخش اظهار داشت: شورای اسلامی شهر آبپخش در شش سال گذشته همواره با اولویت‌بندی مسائل و مشکلات آبپخش برای رفع آنها تلاش کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: توسعه آبپخش تنها با توجه به تمام پتانسیل‌ها و استعدادهای این شهر امکان‌پذیر است و در نشست‌های پرسش و پاسخ که به‌صورت مکرر با حضور شهروندان برگزار شده، به این مساله توجه داشته‌ایم.

رضایی به مهم‌ترین اولویت شورای آبپخش اشاره کرد و بیان داشت: حفظ موقعیت استراتژیک شهر آبپخش از اساسی‌ترین اولویت‌هایی است که شورای سوم به آن توجه داشته و در شورای چهارم نیز با تمام وجود در این راستا تلاش خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: مسئله احداث کمربندی با فاصله‌ای به طول پنج کیلومتر از شرق آبپخش از مسائلی است که از ابتدا واکنش گسترده شهروندان آبپخشی و اهالی روستاهای تابعه این شهر را به دنبال داشت و در دیدارهای مکرری که با مسئولین داشته‌ایم این مسئله را پیگیری کردیم.

این مسئول با بیان اینکه با تغییراتی که در مسیر آبپخش ایجاد می‌شود این شهر منزوی می‌شود، ابراز داشت: وجود راه بین‌المللی در آبپخش از پتانسیل‌های مهمی است که موقعیتی ویژه برای این شهر ایجاد کرده و قطعا با پروژه‌ کمربندی که هم‌اکنون شاهد اجرای آن هستیم آبپخش منزوی می‌شود.

قول‌هایی که عملی نشد

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: احداث جاده چهار بانده از پل کلل تا روستای بویری قولی بود که مسئولان مربوطه برای رفع این مشکل مطرح کردند، ولی تا کنون هیچ نتیجه خاصی در این زمینه شاهد نبوده‌ایم و کوچکترین اقدامی در این راستا صورت نگرفته است.

رضایی گفت: در جلسات متعددی که در این زمینه برگزار شد و در برخی از آنها نماینده شهرستان نیز حضور داشت، مقرر شد که پروژه جاده چهار بانده کلل تا بویری با اختصاص اعتبار 10 میلیارد ریالی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر شروع شود.

وی اضافه کرد: اوایل فعالیت دولت دهم مساله تعریض جاده آبپخش تا پل کلل با اعتبار اولیه 400 میلیون تومان و دو سال پیش قول تعریض محور آبپخش سعدآباد که از محورهای حادثه‌خیز منطقه هستند از ناحیه مسئولان مطرح شد ولی تا کنون در حد قول باقی مانده و هیچ اقدام عملی در این راستا صورت نگرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش اذعان داشت: مردم از مسئولین ارشد استان انتظار دارند که پاسخ روشنی نسبت به مشکلات این شهر بدهند و وضعیت نهایی را برای آنها ترسیم کنند.

رضایی متذکر شد: به بخشدار آبپخش پیشنهاد می‌کنم هر هفته یکی از مسئولین مربوط با مشکلات آبپخش در نماز جمعه این شهر حضور یابد و درباره مشکلات با مردم صحبت کند.

انتهای پیام/2452/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول