اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم آبپخش در شورای اسلامی شهر:

وضعیت مبلمان شهری آبپخش زیبنده مردم این شهر نیست

منتخب مردم آبپخش در شورای اسلامی شهر گفت: وضعیت مبلمان شهری آبپخش زیبنده مردم این شهر نیست.

وضعیت مبلمان شهری آبپخش زیبنده مردم این شهر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، حسین عباسی صبح امروز در نشست مسئولان آبپخش با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ضعف امکانات و زیرساخت‌های اداری یکی از اساسی‌ترین مشکلات شهر آبپخش است و با وجود وعده‌های مکرر مسئولین در این زمینه هیچ نتیجه‌ای شاهد نبوده‌ایم.

وی افزود: با پیگیری‌های مکرر شورای شهر و برخی فعالان سیاسی و اجتماعی آبپخش در زمینه استقرار برخی ادارات خاص موافقت‌های اولیه کسب شده و با توجه به اینکه دولت دهم روزهای پایانی خود را سپری می‌کند در صورتی که این ادارات مستقر نشوند تمام پیگیری‌ها بر باد می‌رود.

منتخب مردم آبپخش در شورای چهارم خاطرنشان کرد: جامعه فرهنگی آبپخش در ماه‌ها و سال‌های اخیر پیگیری‌های وسیع و گسترده‌ای برای استقرار اداره آموزش و پرورش در این شهر انجام داده و بر اساس شنیده‌ها وزیر آموزش و پرورش نیز دستور استقرار اداره آموزش و پرورش در آبپخش را صادر کرده است.

عباسی با اشاره به ارتباط نزدیک نماینده دشتستان با دولت دهم گفت: انتظار داریم با توجه به ارتباط نزدیکی که میان نماینده شهرستان و دولت فعلی وجود دارد، تلاش کنند که در روزهای باقی مانده دولت دهم شاهد استقرار آموزش و پرورش مستقل در این بخش باشیم و خواسته سه دهه فرهنگیان این بخش محقق شود.

وی اضافه کرد: در استان بوشهر در پروسه‌ای یک ماهه شاهد استقراری فرمانداری در یکی از شهرستان‌ها بوده‌ایم و قطعا در صورت عزم دولت برای استقرار یک اداره در آبپخش تحقق این امر امکان‌پذیر است و بدون هیچ محدودیتی شاهد آن خواهیم بود.

منتخب مردم آبپخش در شورای چهارم اذعان داشت: وضعیت مبلمان شهری آبپخش زیبنده مردم این شهر نیست و انتظار می‌رود نماینده شهرستان با رایزنی‌های خود زمینه جذب اعتبارات و منابع مالی بیشتر برای توسعه شهرها را فراهم آورند؛ با بودجه‌های محدود تا 10 سال آینده نیز نمی‌توانیم به چشم‌انداز روشنی در آبپخش برسیم.

عباسی با تاکید بر آنکه بر عهد خود با مردم ایستاده‌ایم، عنوان کرد: تلاش برای توسعه شهر آبپخش هدف همه دوستداران این دیار است و مطابق وعده‌هایی که به مردم آبپخش داده‌ایم تمام وقت، توان و انرژی خود را صرف توسعه و آبادانی آبپخش خواهیم کرد.

وی افزود: در زمینه ارتقای آبپخش به شهرستان و ارتقای فرمانداری بخش‌های همجوار تحرکات وسیع و گسترده‌ای داشتند و شنیده‌هایی مبنی بر مطالعات و وجود پرونده فرمانداری سعدآباد و فرمانداری شبانکاره در وزارت کشور مطرح است.

منتخب مردم آبپخش در شورای چهارم با اشاره به اظهارات نماینده دشتستان در خصوص تفکیک این شهرستان گفت: استنباط ما از گفته‌ها و اظهارات سابق شما در ارتباط با تجزیه شهرستان دشتستان این است که حامی ارتقای یکی بخش‌های همجوار به شهرستان هستید.

وی ابراز داشت: در جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم آبپخش بیشترین رای خود را به جنابعالی دادند و با اعتماد کامل شما را به‌عنوان مدافع و نماینده خود تعیین کردند و از همین رو توقع ایشان از جنابعالی بیشتر از نمایندگان سابق شهرستان است.

عباسی یادآور شد: در شرایط فعلی که گفته می‌شود امکان ارتقای آبپخش به شهرستان مستقل وجود ندارد، مردم آبپخش خواستار حفظ تمامیت شهرستان دشتستان هستند و هرگونه تجزیه در شهرستان دشتستان را در تضاد با منافع خود می‌دانند.

انتهای پیام/2452/س40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول