اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش تأکید کرد

لزوم استقرار ادارات جدید در آبپخش

امام جمعه آبپخش بر لزوم استقرار ادارات جدید در آبپخش تأکید کرد.

لزوم استقرار ادارات جدید در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، حجت‌الاسلام خداداد رضایی شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری آبپخش با تبریک بهار قرآن اظهار داشت: ماه رمضان، ماه میهمانی الهی است و در این میهمانی پروردگار عالم میزبان و تمام بندگان میهمان خداوند متعال هستند.

وی افزود: همه کسانی که به این میهمانی دعوت شده‌اند، می‌توانند از این خوان گسترده الهی استفاده کنند ولی اگر کسی سستی کرد، نمی‌تواند از این سفره گشوده الهی بهره لازم و کافی را ببرد.

رضایی خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی و دوری از گناهان و مهمترین فضیلت ماه رمضان رسیدن به مقام قرب الهی و آمرزش گناه است.

امام جمعه آبپخش بیان داشت: بهتر است در این ماه تمامی اعمال گذشته خود را رصد کنیم و اگر غفلتی در رفتارهای خود داشته‌ایم، آن را بزدائیم و رفتار خود را اصلاح کنیم.

وی اضافه کرد: پروردگار عالم در طول عمر انسان برخی ادوار را فراهم می‌کند که باید از آنها به نحو احسن برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده کنیم و اگر از این فرصت بهره کافی برای خدمت به خلق‌الله را نبریم، در واقع خود متضرر شده‌ایم.

این مسئول با تأکید بر اینکه در تمامی لحظات عمر باید خود را خادم مردم بدانیم، اذعان داشت: در تمامی لحظات عمر انسان باید خود را موظف به خدمت‌گذاری به جامعه بداند و در دورانی از عمر که انسان مسئولیت‌ در مجموعه اداری و اجرایی را به عهده می‌گیرد، فرصتی مناسب است تا بیش از پیش در این مسیر تلاش کند.

امام جمعه آبپخش ادامه داد: قطعاً اگر مدیران دستگاه‌های اجرایی به رفع مشکلات مردمی توجه داشته باشند، کارکنان زیردست ایشان با قاطعیت و پشتکار بیشتری در مسیر انجام وظایف و ارائه خدمات به اقشار و آحاد مختلف جامعه تلاش می‌کنند.

رضایی بیان داشت: تمامی آحاد و اقشار جامعه باید کمر همت ببندند و دولت آینده را یاری کنند تا اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تحقق یابد.

وی افزود: این نظام بر پایه اهداف بلند و ارزشمندی بنا شده و هرکس که منتخب عموم مردم باشد، وظیفه ما یاری رساندن به او است.

امام جمعه آبپخش در پایان بر لزوم استقرار ادارات جدید در آبپخش تأکید کرد و متذکر شد: استقرار ادارات جدید در آبپخش ضامن پیشرفت این منطقه است.

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول