اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش:

مسئولان هیچ مساعدتی برای شهر آبپخش نداشته‌اند

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: در سال‌های گذشته به هر مسئولی در هر رده‌ای مراجعه کرده‌ایم ما را به بعد پاسکاری کرده‌اند و هیچ همکاری و مساعدتی با شهر آبپخش نداشته‌اند.

مسئولان هیچ مساعدتی برای شهر آبپخش نداشته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضایی صبح امروز در نشست مسئولان آبپخش با نماینده دشتستان در مجلس اظهار داشت: توسعه همه جانبه شهر آبپخش مهم‌ترین خواسته مردم این شهر است و در سال‌های اخیر مردم و شورای اسلامی پیگیری‌های فراوانی در این زمینه انجام داده‌اند.

وی افزود: بر خلاف پیگیری‌های فراوانی که انجام داده‌ایم، همکاری مطلوبی از ناحیه مسئولین شاهد نبوده‌ایم و کارهایی که در سال‌های اخیر در آبپخش انجام شده، کم‌ترین کارهایی است که امکان آن وجود داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: بعد از استقرار بخشداری در آبپخش سرعت قطار توسعه این شهر بسیار کند شده و هیچ پیشرفتی در این شهر شاهد نبوده‌ایم.

رضایی بیان داشت: استقرار ادارات مستقل در آبپخش مهم‌ترین انتظار مردم پس از استقرار بخشداری بود، ولی با وجود پیگیری‌های فراوان از ناحیه مردم و شورای شهر هیچ اداره مستقلی در چهار سال گذشته در آبپخش استقرار نیافته است.

وی با بیان اینکه بخشداری آبپخش هنوز فاقد کد اختصاصی بخش است، عنوان کرد: بخشی که کد اختصاصی بخش نداشته باشد، اصالتش زیر سئوال است و در واقع باید بگوییم وضعیت موجود حاکی آن است که بخش آبپخش هیچ رسمیتی ندارد.

رضایی گفت: پس از سال‌ها انتظار مردم آبپخش در سال 88 شاهد نصب تابلوی بخشداری در آبپخش بودیم و اگر به‌ جای تابلوی بخشداری تابلوی وزارت کشور را در آبپخش نصب می‌کردند، هیچ تفاوتی در وضعیت مردم آبپخش ایجاد نمی‌شد.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش ادامه داد: وضعیت برخی مناطق روستایی که در ابتدای استقرار بخشداری آبپخش به‌عنوان روستای تابعه این بخش تعیین شدند، هنوز مشخص نیست و به طور کلی تابعیت آنها به شهرستان دشتستان نیز هنوز روشن نیست.

رضایی بیان داشت: استقرار ادارات مستقل در بخش، مشخص شدن حوزه بخش و تعیین تکلیف وضعیت محدوده شهری آبپخش از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم و شورای اسلامی آبپخش است و انتظار داریم نماینده شهرستان در مجلس، ما را در روشن شدن این وضعیت یاری کنند.

وی با انتقاد از عملکرد استانداران بوشهر و بی‌توجهی آنها به آبپخش، اضافه کرد: در سال‌های اخیر چندین بار به استانداری مراجعه کرده و خواستار حضور استاندار به‌منظور آشنایی با دردهای کهنه مردم آبپخش که حداقل سه دهه از آن می‌گذرد، شده‌ایم که تا کنون این امر محقق نشده است.

رضایی گفت: در سال‌های اخیر برخی از پیگیری‌ها در ارتباط با شهر آبپخش را مخفیانه انجام داده‌ایم و حتی ترس کارشکنی برخی مسئولین شهرستان و استان در مسیر توسعه و ترقی آبپخش را داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: نسبت به واژه" پیگیری می‌کنم" آلرژی و حساسیت پیدا کرده‌ایم، در سال‌های گذشته به هر مسئولی در هر رده‌ای مراجعه کرده‌ایم ما را با استفاده از این اصطلاح به بعد پاسکاری کرده‌اند و هیچ همکاری و مساعدتی با شهر آبپخش نداشته‌اند.

انتهای پیام/2452/س30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول