اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

استخدام نیروهای بومی در اولویت کار دولت باشد

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان گفت: استخدام نیروهای بومی در خوزستان و طرح‌های نفت، فولاد و پتروشیمی حق مردم این استان است که از دولت یازدهم مطالبه می‌کنند.

استخدام نیروهای بومی در اولویت کار دولت باشد

آیت‌الله محسن حیدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: اولویت‌های دولت یازدهم باید انجام مطالبات رهبری، حرکت بر اساس گفتمان انقلاب و رهبری باشد.

وی ادامه داد: ایجاد بسترهای لازم برای ثبات اقتصادی و حل مشکل تورم و گرانی فاکتورهای بسیار مهمی هستند که توجه مردم را به دولت جذب می‌کنند و این از مهم‌ترین مطالبات مردم است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان به نرخ بالای بیکاری در سطح کشور و به ویژه خوزستان اشاره کرد و گفت: بیکاری یکی از مهم‌ترین معضلات حال حاضر ایران است که بسیاری از جوانان با آن درگیر هستند و دولت یازدهم باید برای حل آن فکری اساسی کند.

وی ادامه داد: افزایش میزان تولید در کشور به خلق حماسه اقتصادی که مورد نظر رهبر و مردم است کمک می‌کند و در کاهش نرخ بیکاری نیز بسیار موثر است.

حیدری به گرفتن حق مردم خوزستان در اشتغال اشاره کرد و گفت: استخدام نیروهای بومی در خوزستان و طرح‌های نفت، فولاد و پتروشیمی حق مردم این استان است که از دولت یازدهم مطالبه می‌کنند و انتظار می‌رود استخدام نیروهای بومی در راس کار نهاد‌ها و ارگان‌ها قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: امروزه خوزستان در بحث آب شرب و کشاورزی با مشکل مواجه است و انتقال آب از سرچشمه‌های کارون نیز یکی دیگر از مسائلی است که باعث رنجش مردم شده است و از دولت یازدهم انتظار می‌رود این مشکلات حل شود.

انتهای پیام/72011/ط20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول