اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار بابلکنار:

موضوع استخدام دهیاران نادیده گرفته نشود

بخشدار بابلکنار در مازندران گفت: دهیاران بهترین دوران زندگی‌شان را صرف خدمت به مردم روستا می‌کنند که امیدواریم به بحث استخدام دهیاران توجه ویژه شود.

موضوع استخدام دهیاران نادیده گرفته نشود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بابل، سید یاسر قربانپور گنجی بخشدار بابلکنار  ظهر امروز در مراسم افتتاح دهیاری روستای بالف‌کلا شرق بابلکنار اظهار داشت: روستای بالف‌کلا بابلکنار دارای موقعیت جغرافیایی کوهستانی دارای چشم‌انداز بسیار زیبا اما با درآمد بسیار پائین است.

قربانپور گنجی با اشاره به اینکه بخش بابلکنار دارای دو ساختمان دهیاری یکی در گاوانکلا و دیگری در بخش بالف‌کلا شرقی بوده افزود: این بخش دارای 22 دهیاری بوده که از این تعداد 10 دهیار تمام وقت و بقیه به صورت پاره‌وقت مشغول فعالیت هستند ضمن اینکه سه دهیار زن هستند.

وی بیان داشت: دهیاران 10 سال از بهترین دوران زندگی‌شان را صرف خدمت به مردم روستا می‌کنند که امیدواریم به بحث استخدام دهیاران توجه ویژه شود.

دهیار بالف‌کلا شرقی بابلکنار نیز در مراسم افتتاح این دهیاری اظهار داشت: روستای بالف‌کلا شرق بابلکنار دارای 127 خانوار و 325 نفر جمعیت در 25 کیلومتری شهرستان بابل قرار دارد که به برکت دولت و حمایت وزیر کشور کارهای عمرانی موثری در این روستا انجام گرفت.

مژگان مرادی افزود: ساختمان دومنظوره دهیاری و شورای اسلامی بالف‌کلا شرق با اعتباری بیش از 90 میلیون تومان در دو طبقه افتتاح و به بهره‌برداری رسید که طبقه همکف برای خانه بهداشت و طبقه دیگر برای دهیاری و شورای اسلامی در نظر گرفته شد.

مرادی بیان داشت: تعویض شبکه آبرسانی با مساعدت‌های دولت و شرکت آب و فاضلاب استان و توسعه و تقویت شبکه برق روستا با مساعدت‌های اداره برق شهرستان انجام گرفت.

این مسئول اذعان داشت: بهسازی خیابان‌ها و کوچه‌های روستا توسط اهالی و شورای اسلامی از دیگر طرح‌ها و برنامه این دهیاری بوده که با اعتباری بیش از 200 میلیون تومان برای تکمیل طرح‌ها و نیازمندی روستا صورت گرفت.

انتهای پیام/86009/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول