اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تعاونی ناشران کرمان خبر داد

‌استخدام 250 کارشناس‌ مرتبط با حوزه چاپ و نشر در کرمان

مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران استان کرمان از استخدام 250 کاردان، کارشناس‌ و کارشناس ارشد مرتبط با حوزه چاپ و نشر کتاب در کرمان در آینده نزدیک خبر داد.

‌استخدام 250 کارشناس‌ مرتبط با حوزه چاپ و نشر در کرمان

سید محمد سعیدی‌حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان از استخدام 250 کاردان، کارشناس‌ و کارشناس ارشد مرتبط با حوزه چاپ و نشر کتاب در کرمان خبر داد.

سعیدی‌حسینی اظهار داشت: یکی از سیاست‌های اصلی و چشم‌انداز شرکت تعاونی ناشران استان کرمان، جذب نیروهای متخصص و کارآمد با اولویت مناطق بومی کرمان و استان‌های همجوار است.

وی افزود: رشته‌های مورد نیاز برای جذب در شرکت تعاونی ناشران استان کرمان مهندسی سخت‌افزار و نرم‌افزار و کارشناس رشته‌های کتابداری،‌ حسابداری، هنر، طراحی، معماری، فروش و بازاریابی، معارف اسلامی، فلسفه، مدیریت روابط عمومی، مهندسی کشاورزی و ... است.

سعیدی‌حسینی تصریح کرد: علاوه بر مدرک کارشناسی به کارشناسی ارشد و دکترا نیز نیازمند هستیم که در زمان مناسب اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی اهداف چشم‌انداز اقتصاد کشور را توسعه تعاونی‌ها به ویژه تعاونی‌های تولید دانست و گفت: شرکت تعاونی ناشران استان کرمان در نظر دارد در این عرصه فرهنگی قدم‌های سازنده‌ای بردارد.

سعیدی‌حسینی خاطر نشان کرد: در حال رایزنی و مشاوره با کارشناسان مربوطه هستیم و به محض آن که اعتبار مورد نیاز مالی برای شرکت تعاونی فراهم شود، جذب نیروهای متخصص و بومی انجام می‌شود.

وی اذعان داشت: تمام تلاش خود را به کار می‌بریم تا جوانان مستعد و علاقمند به حوزه فرهنگ و دارای استعدادهای علمی و هنری و با لیاقت به کار گرفته شوند.

سعیدی‌حسینی گفت: کار برای فعالیت‌های فرهنگی و انتشاراتی در جامعه وجود دارد و طی چند سال اخیر فعالیت شرکت تعاونی ناشران کرمان با وجود مشکلات مالی و اداری، هیچ‌گونه کمک مستقیم مالی از متولیان فرهنگی استان دریافت نکرده و تمام هزینه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در تعاونی با همت مدیران خدوم و درآمدهای حاصله خود تامین شده است.

وی افزود: برای جذب 250 نیروی متخصص در شرکت تعاونی ناشران استان کرمان نیاز به اعتبارات و وام‌های بلند مدت مالی و بانکی است که امیدواریم با همکاری ارگان‌های مربوطه امکان سریع‌تر جذب نیروی‌های شایسته جوان و نخبه فرهنگی ایجاد شود.

سعیدی‌حسینی بیان داشت: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره تلفن‌های 2264437 و 2252232 تماس برقرار کنند. 

انتهای پیام/80017/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول