اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ایلام:

معاونت اجتماعی پلیس ایلام استخدام می‌کند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام از جذب و بکارگیری مددکاران اجتماعی برای فعالیت در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی این استان خبر داد.

معاونت اجتماعی پلیس ایلام استخدام می‌کند

محمدرضا نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: برابر بخشنامه ابلاغی از معاونت اجتماعی ناجا مجوز استخدام چهار نفر(مرد) برای انجام فعالیت‌های مشاوره و مددکاری در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی استان ایلام صادر شده است.

وی اضافه کرد: داشتن مدرک کارشناسی ارشد در یکی از رشته‌های روانشناسی شامل روانشناسی بالینی، عمومی و روان‌سنجی و مشاوره و راهنمایی و مددکاری اجتماعی از جمله شرایط اختصاصی این استخدام است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام خاطر نشان کرد: این افراد پس از استخدام در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی استان به عنوان مددکار اجتماعی فعالیت خواهند کرد.

وی از داوطلبان استخدام در معاونت اجتماعی نیروی انتظامی خواست با در دست داشتن مدارک لازم حداکثر تا تاریخ 2/5/92 به معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام واقع در بلوار امام علی(ع) مراجعه کنند.

وی ادامه داد: داوطلبان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن‌های 3334170 و 2182266 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/2246/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول