اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرآموزش و پرورش آمل مطرح کرد

ضرورت برنامه‌ریزی سالانه آموزش و پرورش در حوزه سلامت

مدیر آموزش و پرورش آمل گفت: برنامه‌ریزی سالانه در حوزه سلامت آموزش و پرورش ضرورت دارد.

ضرورت برنامه‌ریزی سالانه آموزش و پرورش در حوزه سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حمید محمدنسب صبح امروز در کمیته درمان این اداره با تاکید بر اینکه با تقویت پوشش بیمه‌ای دل‌نگرانی‌های فرهنگیان و کارمندان این مجموعه رفع می‌شود، تصریح کرد: سلامتی تا زمانی که به مخاطره نیفتد ارزش آن مشخص نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه تقویت پوشش بیمه‌ای در افزایش کارایی، رضایت‌مندی شغلی و افزایش ضریب بهره‌وری نقش مهمی دارد، بیان داشت: افزایش خدمات بیمه‌ای تکریم فرهنگیان را به دنبال دارد.

این مسئول با بیان اینکه تحمیل هزینه‌های سنگین بیماری به کارمندان و فرهنگیان با بروز بیماری‌ صورت می‌گیرد خواستار کاهش نگرانی‌ها در راستای افزایش کارایی این مجموعه شد.

محمدنسب با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته طرح‌های غربال‌گری سلامت در میان دانش‌آموزان این شهرستان صورت گرفته است، افزود: آموزش‌های هفتگانه ویژه دختران دانش‌آموز و چهارگانه ویژه پسران نیز در سال گذشته صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه سلامت بانوان فرهنگی و سلامت تغذیه فرهنگیان و دانش‌آموزان نیز مدنظر قرار داشته است، گفت: ضرورت برنامه‌ریزی سالانه در حوزه سلامت این بخش وجود دارد.

وی با اعلام اینکه تست قندخون و قد از دانش‌آموزان این شهرستان به عمل آمده است، اظهار داشت: این طرح در سطح تمامی مدارس اجرایی شده است.

این مسئول با بیان اینکه آموزش و پرورش وظیفه رسیدگی به سلامت حوزه دانش‌آموزان و همکاران را دارد، تصریح کرد: مهم‌ترین ماموریت این مجموعه رفاه و سلامت فعالان در این بخش است.

انتهای‌پیام/ 86011/ج20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول