اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع خیرین سلامت همدان:

کمک خیرین سلامت به نیازهای واقعی سوق داده می‌شوند

رئیس مجمع خیرین سلامت استان همدان گفت: با بررسی‌های کارشناسی کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین سلامت در استان به سمت نیازهای واقعی سوق داده می‌شود.

کمک خیرین سلامت به نیازهای واقعی سوق داده می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدصادق صبا در مراسم تجلیل از خیرین سلامت همدان اظهار داشت: هدف کلی ایجاد مجمع خیران سلامت فراهم آوردن امکان شناسایی و ساماندهی خیرینی است که به صورت داوطلب برای امور خیریه در بخش بهداشت و درمان پیشقدم شدند.

وی افزود: برنامه‌ریزی صحیح با هدف بهره‌گیری از کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی و هدایت آن به اولویت‌های شناسایی شده از اقدامات مجمع سلامت استان به شمار می‌رود.

رئیس مجمع خیرین سلامت همدان در ادامه با اشاره به اجرای اهداف این مجمع اظهار داشت: احداث، تکمیل، ترمیم و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی سطح استان که مورد تأیید دانشگاه علوم پزشکی استان باشد از مهم‌ترین اهداف کاری این مجمع است.

وی اضافه کرد: همیاری در اداره، مددکاری و توسعه برنامه‌های آموزشی، درمانی و همچنین شناسایی اقشار نیازمند به کمک‌های مالی در راستای مراحل درمانی از دیگر اقدامات این مجمع است.

صبا یادآور شد: مجمع خیرین سلامت استان تلاش دارد با بسترسازی مناسب، کمک‌های خیریه افراد خیر را به سمت مشکلاتی که دانشگاه علوم پزشکی شناسایی می‌کند سوق دهد.

وی گفت: با تأسی از مکتب والای اسلام و روح خیراندیش آدمی، کمک‌های خوبی صورت گرفته و امیدوارم این مددرسانی همیشه ادامه داشته باشد.

رئیس مجمع خیران سلامت همدان در ادامه با اشاره به بخشی از اقدامات این مجمع خیرین در دو سال اخیر تصریح کرد: اهداء دستگاه اکو کاردیوگرافی و پروپ سونوگرافی توسط خانواده مرحوم مرمرچی، اهداء 24 قلم لوازم بیمارستانی توسط شهرداری همدان، اهداء چهار دستگاه ویلچر توسط خانواده مرحوم انصاری و اعطای دو دستگاه دیالیز به بیمارستان‌های همدان و رزن و پمپ دسفرال با کمک‌های نقدی مجمع خیرین، گوشه‌ای از اقدامات این مجمع در سال‌های گذشته است.

به گفته وی تجهیز دو خانه بهداشت در شهرستان‌های رزن و نهاوند با مساعدت خانم عراقچیان از دیگر اقدامات انجام شده مجمع بود.

صبا با اشاره به اینکه محمدعلی سفیدآبی یکی از خیرین همدانی اقدام به خریداری دستگاه‌های مورد نیاز مراکز درمانی همدان کرده است افزود: مانیتور پرتابل، انگو با نور پرتابل با وسایل جانبی، تخت زایمان برقی همراه با وسایل جانبی توسط این خیر به بیمارستان فاطمیه اهداء شده است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش کمک نقدی بیش از 55 میلیون تومان برای درمان بیماران صعب‌العلاج به صورت مستقیم یا به صورت وام پرداخت شده است.

به گفته صبا در شهرستان‌های نهاوند و ملایر دفتر مجمع خیرین سلامت استان راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول