اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی

خیرین عرصه سلامت استان همدان تجلیل شدند

همایش تجلیل از خیرین عرصه سلامت استان همدان با معرفی ستایش ملک‌محمدی به عنوان کوچک‌ترین خیر همدانی برگزار شد.

خیرین عرصه سلامت استان همدان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، همایش تجلیل از خیرین عرصه سلامت استان همدان با حضور مسئولان استان و محلی در سالن تشریفات مجلل هتل باباطاهر همدان برگزار شد.

در این مراسم امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس، حجت‌الاسلام فاضلیان امام جمعه موقت ملایر، خسرو سامری معاون عمرانی استاندار، عباس صوفی معاون فرهنگی شهردار، اعضای دوره‌های سوم و چهارم شورای شهر همدان و حبیب‌الله موسوی‌بهار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان، حسین میسر مدیر صدا و سیمای مرکز همدان و خیرین عرصه سلامت حضور داشتند.

این محفل معنوی با دیدن کلیپی تأثیرگذار در مورد کودکان سرطانی حال و هوای دیگر پیدا کرد.

در ادامه محمدصادق صبا رئیس مجمع خیرین سلامت استان از عملکرد دوساله این مجمع و خیرینی که از سال 90 به تجهیز، ساخت و ساز، خرید وسایل مورد نیاز مراکز درمانی اقدام کردند گزارش مفصلی ارائه کرد.

 

تقدیر از سید جواد حجازی و حسین حیدری از خیرین عرصه سلامت استان به نمایندگی پیشگامان امور خیریه بهداشت و درمان از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

حبیب‌الله موسوی‌بهار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان در ادامه این مراسم از همه اقداماتی که خیرین در زمینه ساخت و ساز، تجهیز و خرید کالا و همکاری نزدیک در راستای راه‌اندازی و خدمات رسانی بهتر مراکز بهداشتی و درمانی در سطح استان انجام شده تقدیر و تشکر کرد.

تجلیل از ستایش ملک‌محمدی کودک 8 ساله به عنوان کوچکترین خیر استان همدان از اتفاقات جالب این مراسم بود که با واکنش جالب حضار همراه شد.

 

اجرای سرود توسط دختران ناشنوایی همدانی که به صورت ایما و اشاره انجام شد باعث شد تا حاضران در این جلسه با تشویق خود موجب خوشحالی اعضای این گروه سرود شوند.

در پایان این مراسم نرگس محمدی مادر احسان، کودک خردسالی که با کمک خیران موفق شده است کاشت حلزون انجام دهد، پشت تریبون رفت از خیران سلامت تجلیل کرد.

در این مراسم انجمن ورزشی‌نویسان همدان که به چند ماهی از فعالیت آن می‌گذرد به عنوان عضو جدید مجمع خیرین استان مطرح شد که قرار است در هفته پایانی ماه مبارک رمضان با برگزاری یک مسابقه دوستانه فوتسال بین تیم خبرنگاران استان با تیم کوچولوهای ایران (کوتاه قامتان، بلند همت) گامی برای کمک به بیماران و کودکان سرطانی و صعب‌العلاج بردارند.

انتهای پیام/89020/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول