اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خوزستان:

مادر شهید مهدی نریمی از صالحان روزگار بود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان مادر سردار شهید مهدی نریمی، مسئول مخابرات قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفر صادق(ع) و خواهر شهیدان محمود و محمد نریمیسا را یکی از صالحان روزگار معرفی کرد.

مادر شهید مهدی نریمی از صالحان روزگار بود

جاسم صفات در حاشیه مراسم تشییع پیکر پاک مرحومه خانم جان نریمیسا مادر گرامی سردار شهید مهدی نریمی، مسئول مخابرات قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفر صادق (ع) و خواهر شهیدان محمود و محمد نریمیسا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: مادر شهید مهدی نریمی از افراد صالح و نیکان روزگار ما بوده است.

وی افزود: علاوه بر این اینکه بانوی محترمه جزو خانواده‌های معظم شهدا بوده و فرزند و دو برادرش در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده‌اند همیشه در کارهای خیر پیش قدم بود.

این مقام مسئول گفت: امیدواریم تقارن وفات این مادر و خواهر شهید با سالروز رحلت حضرت خدیجه کبری (س) همسر باوفای پیامبر اسلام (س) باعث شود که این بانوی مومنه با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) محشور شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان خاطرنشان کرد: مادر شهید نریمی و خواهر شهیدان نریمیسا همیشه دستگیر محرومان بود و با این سنی از ایشان گذشته بود، ولی باز هم به دیدن آن‌ها می‌رفت و مشکلاتشان را برطرف می‌کرد.

وی تصریح کرد: حضور در مراسم تشییع مادر شهید توفیقی از جانب خداوند است که امروز خدای تبارک و تعالی این لطف را به ما عطا کرده است و از این بابت شکرگزاریم.

انتهای پیام/72010/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول