اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی:

مسابقات قرآنی ویژه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از برگزاری مسابقات قرآنی ویژه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد.

مسابقات قرآنی ویژه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: دهمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارکنان بنیاد شهید به مناسبت ماه مبارک رمضان در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم و اذان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مسابقات در دهه سوم ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها به مرحله استانی، منطقه‌ای و کشوری اعزام می‌شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی ادامه داد: مسابقات کشوری نیز پاییز امسال برگزار خواهد شد.

هنرمند هدف از برگزاری این مسابقات را انس هر چه بیشتر با کتاب نورانی قرآن کریم عنوان کرد و اظهار داشت: امید می‌رود برگزاری مسابقات قرآنی وسیله‌ای برای شناخت واقعی قرآن و فراگیری معارف قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی افراد باشد.

وی با اشاره به ثواب قرائت قرآن در ماه رمضان گفت: طبق آیات و روایات، تلاوت یک آیه در ماه رمضان برابر با تلاوت کل قرآن کریم در غیر از ماه رمضان است و باید از این ظرفیت بهره لازم را برد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی عنوان کرد: ماه رمضان ماه میهمانی خدا و سرشار از فیض و برکات است و ماه بندگی و اخلاص و عبادت و راز و نیاز است که باید از لحظه لحظه این ماه نهایت بهره را برد.

انتهای پیام/87001/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول