اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای رسیدگی به مشکلات جامعه هدف

طرح مراجعه معکوس بنیاد شهید در فیروزکوه اجرا شد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه از بررسی مسائل و مشکلات خانواده‏های شهیدان شهرستان در طرح مراجعه معکوس این نهاد خبر داد.

طرح مراجعه معکوس بنیاد شهید در فیروزکوه اجرا شد

حبیب‏الله امیری امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: در این طرح که در سه روز هفته جاری اجرایی شد، مسائل و مشکلات خانواده‏های شهید و ایثارگر شهرستان فیروزکوه بررسی شد.

وی گفت: سرکشی از خانواده‏های شهدا و ایثارگران روستاهای وزنا، زرمان، آسور، اندریه، حصاربن، سیمین‏دشت و وشتان در این طرح در دستور کار قرار گرفت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: در این طرح با توجه به کهولت سن و پا گذاشتن والدین شهدا و ایثارگران به سنین پیری و کهن‏سالی، کارکنان بنیاد شهید با تمام پرسنل با مراجعه معکوس به منازل شهدا پیگیر مشکلات و امور اداری آنان هستند.

امیری تصریح کرد: مشکلات درمانی، عمده مسائل و معضلات این خانواده‏ها را تشکیل می‏دهد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه بیان داشت: به همین دلیل، طی روزهای گذشته با توافق انجام شده با سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان، مقرر شد تا بهورزان خانه‏های بهداشت روستایی هر از چند گاه به ویزیت خانواده‏های شهدا بپردازند.

وی افزود: در صورت مواجهه با بیماری و مشکلات درمانی، این افراد به پزشک پایش سلامت بنیاد شهید معرفی و در صورت لزوم به پزشکان متخصص ارجاع داده خواهند شد.

امیری ادامه داد: درخواست وام و تهیه نامه برای سایر ادارات تابعه شهرستان فیروزکوه، دیگر درخواست‏های خانواده‏های شهدا و ایثارگران بود که در این دیدارها مطرح شد.

انتهای پیام/2568/‌ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول