اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران قم خبر داد

پایش سلامت خانواده‌های شاهد و ایثارگر در قم

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: امسال با 63 پزشک عمومی برای اجرای پایش سلامت خانواده‌های شاهد و ایثارگر قرارداد منعقد شده است.

پایش سلامت خانواده‌های شاهد و ایثارگر در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، مهدی محمدیان افزود: سال گذشته در قالب طرح پایش سلامت ایثارگران 23 هزار و 685 ویزیت برای والدین شهدا در قم انجام شده است.

وی ادامه داد: 17 هزار و 691 مورد ویزیت در مطب، 3 هزار و 100 مورد ویزیت در منزل و 2 هزار و 894 مورد مشاوره برای والدین شاهد انجام شده است.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران قم اضافه کرد: همچنین خدمات پایش سلامت به 3 هزار و 783 نفر از والدین و 285 نفر از همسران شهدا در استان قم ارائه شده است.

محمدیان ادامه داد: علاوه بر این جانبازان با مجروحیت‌های مختلف از جمله جانبازان قطع عضو، ‌نخاعی، شیمیایی و اعصاب و روان نیز زیرپوشش این طرح هستند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین امسال با 18 درمانگاه،‌ هشت مرکز فیزیوتراپی، ‌16 آزمایشگاه،‌ شش مرکز تصویربرداری، ‌دو مرکز خدمات بالینی، یک مرکز پرتو درمانی و 20 داروخانه قرارداد منعقد شده است.

انتهای پیام/2258/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول