اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با فارس خبر داد

فعالیت 2 هزار مبلغ در مساجد خوزستان

معاون اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان از فعالیت 2 هزار مبلغ در مساجد استان خبر داد و گفت: فعالیت‌های قرآنی و مذهبی در مساجد برعهده مبلغان است.

فعالیت 2 هزار مبلغ در مساجد خوزستان

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در شرایط کنونی بیش از 2 هزار مبلغ در استان خوزستان در حال فعالیت هستند که بخشی از این مبلغان از خارج از استان به خوزستان عزیمت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اکثر مبلغان وارد شده به استان از قم به خوزستان آمده‌اند، افزود: بیش از 400 مبلغ از استان‌های دیگر به خوزستان آماده‌اند و کار تبلیغ را در مساجد شهرستان‌ها برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه عمده فعالیت‌ها در ماه مبارک رمضان فعالیت‌های قرآنی است، گفت: مبلغان با برگزاری کلاس‌های قرآن و مراسمات جزء خوانی در مساجد فعالیت‌های قرآنی مساجد را هدایت و برگزار می‌کنند.

سروستانی عنوان کرد: پاسخگویی به شبهات و سئوالات شرعی در مساجد توسط مبلغان از دیگر فعالیت‌هایی است که در این ماه در مساجد استان توسط مبلغان انجام می‌شود.

وی افزود: تلاش شده است تا مناطق محروم استان نیز از حضور مبلغان بهره‌مند شوند و در این زمینه تلاش شده تا حضور مبلغان از مناطق محروم آغاز شود و این مناطق در اولویت باشند.

معاون اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: با ساختن خانه‌های عالم در مناطق محروم مشکل تامین مکان برای حضور عالم برطرف شده است و مانع خاصی در این باره وجود ندارد.

انتهای پیام/72006/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول